*KooKoo *
-Jungkook-
Gene anne ve babam dan Azar yedim neden Notum 99'muş vermiyor hoca ben ne yapabilirim virgül koymayı unuttum diye olanlara bak 99 Not tan sayılmıyormuş ahhhhhhh deliricem Okula adımımı atar atmaz Milletin Fok balığı gibi anırmaları başlamıştı,
"Ooooo Taehyung un minik avı nasıllarmış bugün"
Önümü kesen Bogum ile iç çektim "Teşekkür ederim Bogum sen nasılsın"
Kahkaha atarak "Sen bana hatırımımı sordun az önce""Evet olamaz mı" kocaman açtığım gözlerim ile bakmıştım ona işte geliyor....
Yüzüme yediğim yumruk ile sağ tarafa düşmüştüm, kan boşalan Burnum ve hassas diş etlerim kanamaya başlamıştı bile.
"Lann inek sen kendini Ne sandın da bana hatır soruyorsun"
"Yalnız hissediyorsun dur diye hatır sorayım dedim sana Nasılsın diye soranın yoktur diye hyung"
İyice kızmış şekilde bana bakınca tekrar yumruğu yemem kaçınılmaz olmuştu. Yakalarımdan tutarak kaldırmıştı beni, ''Bana bak Jungkook Sevdiğime bir Umut dahi verirsen külahları değişiriz anlıyormusun" Kafamı sallamıştım eğer olumsuz yanıt verseydim kapanmayan yaralarıma babamın kiler eklenecekti. "Güzel şimdi siktir git sınıfına" yürümeye başladığım an karşımda pileli eteği fileli çorapları ve topuklu ayakkabıları ile Kim Taehyung belirmişti.
"KuuuKuuu nereye" elini yanağıma koyarak bakmıştı "gene uf oldun sen çok yaramazsın" saçlarımı iki yana doğru çekiştirdi. "ahhhh başa gelen çekilir bekle beni burda Jiminie tatlım çantamı tut" takma tırnakları'nın ucu ile çantasının ipinden Jimin'e doğru salladı çantasını.
Arka tarafa doğru yürüyünce "Bogum canım ne yaptın benim kooo ma" Bogum sırıtarak elini Tae'nin beline atarak "Makyaj yaptım yakışmışmı"
Taehyung dudak büzerek "Olmamış ben daha güzel Makyaj yaparım bak şimdi" Ve güçlü yumruk Bogum'un gözüne iner "Bu far'ın" diğer gözüne de vurur "Ben simetri hastasıyım diğerinin canı çekmesin hem Kim Taehyung yarım makyaj yaptı dedirtmem" Burnuna sağlamca attığı yumruk ile "Bu haylaytır'ın (aman be ben makyaj yapmadım nasıl yazılır bilmem) yanaklarına sağlamca tekrar vurur "Bunlar allık'ların ve son dokunuş" Kıkırdar yerde olan Bogum'un ağzına tekme atınca herkesten çığlık kopmuştu buna ben de dahil "Bu da Ruj'un soran kızlara de ki; Kim Taehyung markası kullanıyorum önermemi isterseniz Jungkook'un etrafında pervane olabilirsiniz de" Kocaman olmuş gözlerimle baktım Tae'ye Ensesin deki mullet saçlarını savurarak bana doğru gelmeye başlayınca gerildim.
"Hayatım sende az tez canlı ol" Yanağımdan öperek elimi tuttu "Revir deki kaşar dudaklarına dokunsun istemiyorum senin için kölelerime aldırtırım" parmağını şıklatarak "Sınıfa ilk yardım seti getirilsin acil.
Sınıfa doğru ilerlediğimiz de resimlerimizi çeken onca kişi ile Utanmıştım Taehyung beni seviyormuydu, Oyun mu oynuyordu yoksa Acıdığı için mi yanımda çöze bilmiş değilim Bu iş te yakında ortaya çıkar.....
(Kısa evet :) Çünkü planı tam oturtmadım ama tanıtımdan sonra yayınlayam dedim az da olsa canım :') güzel şeyler olucak hemde çok güzel şeyler ;) )
Tatlıııı KOOOOKOOOO' muz
Pretty Savage TAETAE' miz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRETTY SAVAGE
FanfictionOkul'un Gözdesi Tatlı ama Vahşi Kim Taehyung, Asi Ruhlu Kim Taehyung, Jeon Jungkook'a Aşık Kim Taehyung..