Liis kõndis aeglase tempoga kooli. Ta jäi poole tee peal seisma enne kooli väravasse sisenemist. Ta võttis väikse kottikese täis valget pulbrit välja ja pistis tasku. Ta pani enne kooli sisenemist peale veri punase huulepulga.
"Ou Liis, tule siia." ütles Liisi klassivend Madis.
"Türa sa tahad? " sosistas Liis
"Kuulsin, et sa müüd. " ütles Madis talle hiir vaikselt.
"No mitte täna, mul tegemist. " vastas ta tõrjuvaltLiis pani enda tume pruunid juuksed punutud patsi. Ta kõndis peldikusse.
Ta katsetas enda rasedus testi."Vittu, mida ma nüüd teen!?" karjus Liis , langes põrandale nähes pluss märki testil ja hakkas kõvasti nutma.
Ta võttis end kokku ja lähtudes koolist. Ta peatas klassiõde Katariina."Kuhu sa jooksed kehka hakkab kohe? "
Ütles Katariina murelikult.
"Pikk lugu." vastas ta ja jooksis uksest välja pannes kõrvaklappid pähe."Loodan et mu ema kodus veel pole. " mõtles Liis enne sisenemist.
Ta kasuisa , Jaanus oli siiski kodus.
Liis hiilis enda tuppa.
"Ära arva, et ma sind ei kuule. " ütles Liisi rõve kasuisa.𝘓𝘪𝘪𝘴𝘪 𝘵𝘰𝘢𝘴
"Fuck it." mõtles Liis , võttis valge pulbri kottist välja ja tõmbas väikse osa sellest ninna.
Liis lahkus enda toast."Sa ei räägi emale midagi."
Ütles Liis ähvardaval toonil.
"Kui ütled siis ma räägin emale välja, et sa annad mulle aineid. "Liis otsustas enda sõbranna Katariinaga Tallinna shoppama minna.
Ta valis endale kena outfiti. Ühe lühikese erksa roosa kleidi koos mustade kingadega."God mida ma selle beebiga teen... " mõtiskles Liis ja langes enda voodile.
Ta pühkis pisarad ja pani meiki peale.
Liis jooksis bussile ja istus Katariina kõrvale. "Ma ei mõista , kuidas sa nii hästi oskad meiki teha." lausus Katariina ja naeratas.
"Tänan." ütles Liis ja hoidis Katariina käest uinudes. Katariina naeratas lõpuks. "Huvitav kas ma olen ainuke, kes muretseb ta üle? " mõtiskles Katariina.
𝘛𝘢𝘭𝘭𝘪𝘯𝘯𝘢𝘴
"Oota siin , las ma toon meile jäetist."
"Okei." vastas Liis
"Oota mis maitset sa tahad? " päris Katariina enne lahkumist.
"Šokolaadi."Liis mõtiskles pingil üksikult.
"Tere nooruke, mis sa siin teed? " päris haisev joodik. Liis oli nii laksu all, et ta ei teadnud mida vastata. See joodik hakkas teda, käperdama aga Liis ei tundnud midagi. Isegi Jumal ei taha, ette kujutada mis see joodik talle tegi.
Liis ärkas pool tundi hiljem. Katariina
oli ta näo ees ."Oh issand ma arvasin, et sa, surid."
"Su jäetis on juba sulanud, kas ma ostan uue? "
"Ei, pigem ei. " vastas Liis käbedalt."Putsi." ütles Liis enne enda kõrval olevale prügikasti oksendades.
" See test oli ikka tõene." ütles Liis lootusetult ja pühkis enda suu puhtaks.
"Mis test?? "
"No pikk lugu lühidalt. Ma saan aineid enda kasuisa käest odavalt kuna ta vägistas mind mingiiii 4 kuud tagasi ja nüüd ma olen rase. "
Katariina vaikis ja kallistas teda tundes Liisi pisaraid ta õlal."Mu sees kasvab Saatana laps." ütles Liis segaselt.
Nad vaatasid kella ja kõndisid bussijaama. Täna polnud enam aega uusi riideid osta.