osa 2

5 1 0
                                    


Liis vaatas peeglisse ja mõtiskles. Ta avas riietekapi ja vastas ringi. Liis vahetas riided ja jälgis kella. Kooli ukse ees ta vaatas enda taha.
"Vittu."
Sosistas ta nähes politsei autot pargitud kooli ees.
"Madis pani kitse direle."
oli ainuke idee Liisi peas. Tal oli veel pakk valget pulbrit kaasas, ta pidi täna selle müüma suurele tommile. Ta pani telefoni tasku ja üritas enne kooli busside saabumist ära kõndida.

See kord oli kodu üks lukkus. Liis ronis enda lahtisest aknast sisse. Ta võttis taskust suitsu ja hakkas seda tõmbama.

Liisi ema läks viimati Rootsi puhkusele.
Ta haaras enda telefoni ja helistas Katariinale. Kui Katariina saabus lausus Liis
"Ma ei taha last, pole kunagi tahtnud. Kas sa aitaksid mul aborti teha?"
"Kuidas, kas neil on asja millega seda üldse teha? " vastas Katariina segaduses. Katariina silitas Liisi selga ja see järel küsis. "Kas sa oled enda otsusega kindel? Me peame sittaks valuvaigisteid ostma." "Mul on kõik asjad olemas selleks." ütles Liis kindlalt

Liis võttis laua alt välja kotti täis valuvaigisteid ja riidepuu. Katariina vaatas kotti hirmuga ja päris
"Oled sa kindel et sa tahad seda enda kehale teha?" Liis vaikis ja noogutas tüdinenud näoga.

𝘞𝘤'𝘴

Liis võttis välja enda läppaka ja läks darkwebi otsides õppetust kodus tehtud abordi jaoks. Ta võttis videot vaadates kottist välja valuvaigistid ja pani umbes 6 tükki suhu. Katariina hoidis tal hooli-
valt käest kinni.

Kui nad olid video läbi vaadanud neelas Katariina teades , et ta peab seda kõike vaatama või aitama. Ta polnud hea verega, ega alaarenenud beebidega.
"Kas ma aitab sul selle välja saada, või ma lihtsalt toetab? " ütles Katariina teeseldes, et ta oskab sellega tegeleda.
"Ma ei õppinud üheteistkümnendas klassis DIY aborti." ütles Katariina naljaga ja otsitakse Liisiga. "Sa too mulle rättikuid ja mu ema varu alkohooli. Kainepeaga on raske seda teha. Ja aita mul see välja saada." See oli parim aeg sellest lahti saada, tal hakkas juba kõht kasvama.

Katariina tuli rättikutega ja veiniga tagasi. Liis haaras kähku veini ja jõi kähku pooleldi ära. Katariina võttis kottist riidepuu, pühkis higi otsaeest ja hoidis Liisi käest kinni. Katariina sooris seal 5 minta ja lausus silmi pooleldi kinni hoides "Sain vist kätte." Liis karjus ja tal tulid pisarad ,mis tilkisid tal rättikule. "Kas sa tahad, et ma tiriksin kohe hooga ära või aeglaselt?" lausus Katariina "Aega on. " Vastas Liis punase näoga.
"Tead mis? Põgeneme koos. " Lausus Liis enne Katariina käest tugevasti kinni hoidmist. Voila oligi väljas. Terve wc's oli verd täis kaasa arvatud Katariina käed.
"See on hea idee tegema, siis su Väärakas kasuisa ei saa kabistada."
Liis ohkas ja pühkis higi ja pisarad ära.
"Sa oled elu päästja." Ütles Liis enne Katariina kaela haaramist ,silitades ta blonde juukseid ja see järel ta suudlemist.
"Kuidas ta teadis, et ta meeldib mulle?" Mõtles Katariina aga oli siiski õnnelik ja naeratas. "Kui sul valus hakkab hiljem siis ütle mulle. "
"Mhm." ütles Liis ja naeratas

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 19, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

mind ei kotiWhere stories live. Discover now