Mendokuse ( čteme " mendoxen ")
Šel jsem ze svojí splněné mise. Strašně moc pršelo a nepřestávalo. Silné kapky mi padaly do vlasů a z vlasů padali do obličeje. Musel jsem jít za pátou Hokage podat zprávu o misi. Zaklepal jsem na dveře. Ozvalo se " dále". Vstoupil jsem celý promočený. " Shikamaru , proběhla mise v pořádku ?" Zeptala se pátá. " Ano, mise byla úspěšně splněna". Řekl jsem. Pátá jen kývla hlavou. " Už běž domů a vyspi se". Jen jsem kývl hlavou a odešel.
Pršet nepřestávalo a foukal silný vítr. " Mendokuse " řekl jsem protivně.
" S... Shikamaru " slyšel jsem slabý hlas za mnou.
Otočil jsem se. " Naruto ? Co tu děláš a v tomhle počasí ".
" Já..... mmm" Naruto šel pomalu ke mně. Byl slabý a motal se. " Já jsem....." nedořekl to protože mi spadl do náručí a třepal se.
" Naruto ! Sakra ! ". Zaklel jsem. " Naruto jsi v pořádku ? Naruto , halooo ?" Nekomunikoval se mnou. " Ach jo , musím tě dostat domů.... Mendokuse ". Pověsil jsem Naruta na svoje rameno a pomalu se v tom dešti vydal k jeho bytu. Byly jsme před dveřmi a uvědomil jsem si že bude zamknuto. " Naruto ? Máš u sebe klíče ?" zeptal jsem se. Neodpovídal jen něco zamumlal. Opřel jsem Naruta o zeď a pustil ho. V tu chvíli spadl a vsedě se opíral o zeď. Dřepnul jsem si před něj a sáhl mu do kapsy. Klíč tam nebyl. Sáhl jsem do druhé a nahmatal studený kov. " Mám to ! " Řekl jsem výtězně jako by to bylo něco velkého.Odemkl jsem dveře, vzal jsem Naruta a položil ho na postel. Šel jsem zamknout. Přišel jsem k Narutovi. Sáhl jsem mu na čelo a vytřeštil oči. " Proboha, Naruto vždyť hoříš !". V tom mokrém ho nemůžu nechat. " Ach jo ". Sundal jsem Narutovi kombinézu a nechal ho v triku a trenkách. Mokré oblečení jsem dal na topení.
Pořádně jsem ho přikryl až po bradu. Pořád se třásl. " Pššššš, to bude dobré" zašeptal jsem a znovu zkontroloval jeho čelo.Už je to patnáct minut co tady jsem. " Vyměním ti studený obklad". Naruto už se netřásl. Opravdu mě zajímá co tam venku dělal. " To je idiot " ušklíbl jsem se. " K... Kdo ? " řekl slabě Naruto že to skoro nebylo slyšet.
" Naruto ! " Položil jsem Narutovi studený obklad na hlavu. Naruto se snažil posadit, ale jeho slabé ruce mu to nedovolily a podlomily se.
" Odpočívej Naruto , udělám ti čaj " řekl jsem jako nějaká máma. Naruto hlasitě vzdychl. " D..... děkuju " .
" Není za co děkovat " řekl jsem. " Kde ses tak zřídil? " zajímalo mě.
" Heh " Naruto se poprvé zasmál. " To si nepamatuju , poslední co si pamatuju jsi ty".Přišel jsem k Narutovi s čajem v ruce. Odložil jsem ho a pomohl Narutovi se posadit. Vzal jsem hrnek čaje do ruky a řekl " pozor je horký " posunul jsem ho k Narutovím ústům a on si usrkl. Čaj jsem položil. Znovu jsem Narutovi sáhl na čelo , nezlepšovalo se to.
" Děkuju Shikamaru " zachraptěl Naruto.
" Říkal jsem ti že není za co děkovat ".
" Ale je" Naruto poplácal místo na posteli na znamení , abych si k němu sedl. Usmál jsem se a sedl si na místo.
Chvíli bylo trapné ticho pak se ke mně Narutova hlava přibližovala. Ucítil jsem měkké horké rty na mých rtech. Naruto se odtáhl. " To aby se mi lépe usínalo".
" Vidím že už jsi v pořádku " řekl jsem rozpačitě." Tak já půjdu ".
Naruto padl do polštářů a usnul. Naposledy jsem mu vyměnil obklad a odešel.
Druhý den
Moc jsem toho nenaspal , ale nevadí. Šel jsem za Pátou pro novou misi. V kanceláři jsem uviděl i Naruta a hned se mi vybavil včerejšek. " Shikamaru ,jak už víš mám pro tebe misi" podívala se na Naruta. " Budeš jí mít s Narutem ....".
Po zadání mise jsme oba vyšli k bráně Konohy.
" Děkuju Shikamaru " řekl Naruto. " Sice si nic nepamatuju až na to že jsi mě chytil a nejspíš ses o mě postaral... Protože jsem viděl mé oblečení na topení , čaj na stole a obklad na hlavě. Byl jsi to ty že jo ? "Přikývl jsem.
"Vážně si nic nepamatuješ? " Řekl jsem trochu smutně.
" Ne , udělal jsem něco ?"
" Ne ......"
....................................................
Taaak jednodílovka na ShikaNaru doufám že se líbila ♥️♥️♥️
ČTEŠ
SHIKANARU// Horečka
RomanceDokončeno Půjde o jednodílovku na ship SHIKANARU 😊 doufám že se bude líbit ♥️♥️♥️