początek i koniec elo

22 2 13
                                    

Byłam zwykła dziewczyna, szesmastoletnia dziewczyna z kanady. Pewnego sobotniego ranka, postanowilam ze to pora by wstać z łóżka, z wielka niechęcia z niego wstałam. Poszlam do łazienki by chociaz troche ogarnąć swoja morde, gdy nagle usłyszałam dzwięk wiadomosci z mojego telefonu. Podeszlam do niego i spojrzalam na wisdomość. Była ona od 'niego'.

-Chcesz się spotkac?

-Jasne

-To spotkajmy się na
slodkiejkotce69 (to adres ok)

-Okej

Po czym szybko ubralam się w zwykle ubrani, a mianowicie czarne spodnie, czarna bluzka, i czarne buty, jeszcze przed wyjsciem rizczwsalam te kudly na lbie. Zbieglam jak dzik po schodach, prawie się z nich wyjebaham ale to nic. Jak wychodzilam porzz drzwi to uslyszalam jak moja stara zaczela cos mowic ale nie slyszalam co. Podeszlam na przystanek i stałam, az nagle zobaczylam tego kurdupla, nienawidze jej dzwina pyskata i niska. Podeszla ale nie slyszalam co piehdoli bo wiecie za nisko. nagke podjechalautibus wiec wsiadlam do niego nie zwracajac uwagi na tego krasnala za mna. Po wyjsciue z auti usu szlam w stronke parku gdzie mialam się spotkac z gustawem, zauwzylam tego hot boya. Był ubrany w rożowa bluze, xielon e spodnie i czarne jak depresja buty(mowilam mu ze nie ma gustu ok).
zaczal z mostu.

- mam dziewczyne - powiedxizak w naturalnie zwykly sposb

W glowie mialam tylko „ok ale nie pytalam" mimo tegp, załamałam się ze to me nie jestem jego dziewczyna i nie mogflam się ruszyc, zrobulam się jak z kamienia.
Po prostu zamienilam się w kamien i umarłam.

Umarlam wiec nie wiem ale po smierci mowil mi ze plakal, chyba ze smiechu nie mam pojecia. Bo smiech to zrowie, ale najszmieszniejsze nylo widziec ich przez reszte ich zycia z gory i patrzec na ich niewypaly.
piekna sprawa.
Jeszcze okazalo się ze jego laska to o rok mlodsza przyjaciolka mojego dziadka który umarl. przed smiercia wyglądał jak armin tost ale ok.

Wszytsko zakonczylo się happy end'em
Tak
dziekuje a uwage i ta ksiazka jets dedykowana emo krasnalkowi 
Pa widzowie moi najdrozsi
🤪🤪🤪

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 16, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

świetna zabawa Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz