(Bu benim ilk hikayem; üniversiteye başlayan,iki yakışıklı erkeğin arasında kalan, bazen ciddiyetini koruyan ,bazende ilkokul öğrencisi gibi naz yapan, saf olmasını koz haline getirenler tarafından büyük bir tekme yiyen, sevdiklerini tek tek kaybeden ama onları geri kazanmak için elinden gelen herşeyi yapan ,kolay bir kızın hikayesi aynı zamanda karşısında bi erkek görünce yelkenleri suya indiren, sevdimi çok seven ama seçimlerini hep yanlış yapan, tertemiz bir kız Cem'i görünce ne yapar dersinizz...)
Bu gün ekşınlı geçen sınavımın ardından tüm ailemle hangi üniversiteyi kazandığımı öğrenmek için bilgisayarımın başında ümitsizce beklerken oldukça rahattım ben bu sınava ömrümü vermiştim tabisi iyi olucak.Yoksa kendimi damızlık gibi kurban veririm...
Tabi annemden bana fırsat kalırsa.
En sonunda Antalya Yaşam ve Akdeniz üniversitesini kazandığımı oğrendim.Yusuf Yusuf yerini ailemin anlam veremediği kelimelere bıraktı.Çıglık çığlığa sevinçle bağırırken tek tek aileme sarıldım. En sonda muşmulaya benzeyen kardeşim cem'e olmak üzere!
Annem her zamanki gibi duygusala bağladı ve "canım kızım büyümüşte üniversiteleri kazanmış"diye ağlamaya başladı bende annemin ne kadar garip bir insan olduğu düşündüm.2dk önce bana yiyecekmiş gibi bakan annem şimdi,benim için yaslar yapıyo.
Her ne kadar kız olsamda ben hep erkekleri savunmuşumdur.Kadınları anlamak çok zor hatta imkansız.
Bu yaşıma kadar erkek gibi olmamın sebebini sanırım buldum.
Benim hiç naz yapabileceğim onun icin süslenebileceğim bir sevgilim olmadığı için olabilir mi?
Salak salak düşürken saçmaladığımın farkına vardım.Sanırım heyecandan beynim yandı buda şartellerin kopmasına neden oldu.
Annem ağlarken babamın benimle gurur duyarcasına bakışlarını gördüm.Babamın yanına gidip ona sarıldım.Her zaman için babam ön plandaydı benim için.
Tüm aile şokunu atlattıktan sonra bende odama geçip sosyal medyayı tweet yağmuruna tuttum.Gelen hiç bir soruya cevap vermeden en yakın kankam Alevi aradım hemen olayların özetini geçtim.Görüntülü konuştuğumuz için ağzının 5 karış açık olduğunu görebiliyordum. Konuşmasına fırsat vermeden by by diyip telefonu yüzüne kapattım.
Ertesi gün babamla Antalyaya gidip ev bakacağımızdan erkenden yattım.Sabah yine erkenden kalktım kendimi ilk defa erken yatıp erken kalkarken görüyordum.Annem beni uyanmıs hatta hazırlanmış görünce küçük çaplı bir şok gecirdi.Annem artık beni uyandırmak zorunda kalmayacaksın deyip duygusallık ayarlarıyla oynayınca, yine paronaya bağladı.
2-3 lokma atıştırıp hemen babamla evden çıktık...
(devamını görmeden karar vermeyin,2.bölümüde yarın yazıcam şimdiden iyi okumalarr...)