4-Her Şeyi Öğrenmek

127 5 0
                                    

Tenefüs zili çaldı.Çağan'ı aramak için okulu dolaştım ve en son girdiğim odada Çağan'ın sesine kulak verdim.
Çağan"sana çok teşekkür ederim Eda,sayende Serena'yla sevgili olabilmem için bir adım daha yaklaştım."dediğinde,ben şoklar içinde sınıfa koştum.2-3 dk sonra Çağan sınıfa geldi ve yanıma gelip"Akşamki randevuyu unutmadın sanırım."dediğinde, "Nasıl unutabilirim ki."diyerek karşılık verdim.Çağan bana tip tip bakıp "peki " deyim yerine oturdu.Ya inanamıyorumm çağannn yani o tatlı çocuk beni seviyo mu yaniiiiii...... Omg,off...sero hemen şımarmamağırdan al biraz... Çıkış saati geldikten sonra çantamı hazırladım ve arabaya doğru yürürken kolumdan birisi tuttu.Arkamı döndüğümde bernayı gördüm.Berna"sero bu gün doğum günüm ve evde kutlicam gelmeni istiyorum"dedş ve bende ne diyeceğimi bilemedi çünkü akşam çağanla randevumuz vardı.Bernaya"tamam"dedim ama kırmamak için bir bahane bulup söylemem lazım çağana bunu. Ya da ben çağana hesap vermek zorunda değildim,neden bir bahanne uydurayım ki....ama çağanla bir yerlere gitmek istiyordum.
Eve vardığımda hemen odama çıkıp ne giyeceğime karar verdim.Aradan bayağı bir zaman geçti ve kapı çaldı çağan gelmişti.Çağana "geliyorum"diye selendim ve arabaya bindik.Nereye gidiyoruz diye sorduğumda süpriz diye cevap verdi.Aklıma bernanın doğum günü partisi aklıma geldi.Ne yapacağımı bilmiyordum.Ve bir evin önünde durduk.İçeride müzikler çalıyordu.Çağan"herhalde bernanın doğum gününü unutmadın "deyince çağana sarılıp harikasın dedim.Ya benim refleksleriminn içine edimmmm.....Eve girdiğmizde bernaya sarılıp iyi ki doğdun dedim ve geçip kenera oturdum.Çağan yanıma gelip "hediye aldın mı"diye sordu ve an cebinden bir şey çıkarttı ve "sanırım almadın "dedi ve cebinden çıkarttığı şeyi bana verip "hadi git bunu bernaya verde rezil olma"deyin teşekkür edip yanağına öpücük kondurdum... Ya çok şımarmıştımm resmenn, neyse hediyeyi bernaya verip 2 dilim pasta alıp çağanın yanına geri geldim.Çağan bana"serenay sana önmli bir şey söylemem gerekiyo"deyince kalbim küt küt atmaya başladı."Be-b-ben sana bir şey aldım"dedi ve bir kutu çıkardı.Bu kutunun içinde yüzük var sanıyorken,öküz çağan şaka kutusu almış ve beni korkutmuştu..Ya bu nasıl bir insandı.... Resmen duygularımla oynamıştı.Çağanın omuzuna bir yumruk atıp bernanın yanına gittim.O sırada herkes ortada dans ediyorlardı.Birden çağan yanıma gelip"benimle dans eder misin"deyince bernaya bakıp bir off çektim ve "tamam"deyip dans etmeye başladık.

TATLI ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin