Gina staat op het podium. Er is een rode spotlight op haar gericht. De olifant op haar shirt krijgt een roze gloed en haar gympen kleuren paars. In de spiegel van de wand ziet ze haar staart op en neer gaan. De muziek vertraagt. Ze laat haar handen zakken en beweegt langzaam heen en weer. Dan steekt Jason zijn hand naar haar uit. Gina pakt zijn hand en springt van het podium. Hij legt zijn handen om haar nek. 'Jij bent mijn allerliefste meisje,' zegt hij en even raakt hij haar wang. Gina knippert met haar ogen. Als ze haar ogen open heeft, zijn jasons blauwe ogen dichtbij. Gina wil je.....
"Gina isa staat voor de deur"! "Schiet eens op" Gina schrikt op en kijkt naar de wekker. Het is al half 9. "heb ik ook eens een leuke droom"
Snel stopt ze haar lipgloss in haar tasje en rent naar onder. "he prinsesje hier heb je wat geld voor vanavond". "pap! Je hoeft me echt niet te behandelen alsof ik een klein kind ben". "doei pap tot morgen ik blijf bij isa slapen"
Gina loopt de deur uit en gaat achterop bij isa zitten. "enne nieuwe scooter ies" "ja vind je um mooi" "vanavond komt je eerste kus met Jason" "isa stop hij is niet op mij dat weet ik zeker".Bij kaarten verkoop.
Gina en Isa staan in de rij. Gina pakt haar portemonnee en ziet een foto van jason. "wat een lekkerding is het toch" "wat zei je" Gina draait zich om en ziet dat Jason achter haar staat. "hai Jason" zegt ze voorzichtig "je had het toch niet over mij he" "nee ik ben fan van one direction dat weet je toch en ik keek even naar een foto van zayn"Binnen bij de ECI.
Gina denkt aan wat ze heeft gelezen in de glamour (het tijdschrift dat elke tiener girl leest) er staat in dat je altijd moet glimlachen en niet in de lach moet schieten.
"Gina ik ga even wat drinken halen". "oke niet te lang he want ik sta hier ook wat als een loner" Isa staat bij de bar en Jason staat er ook. "jij bent toch de vriendin van Gina?" "Ja ik heet Isa" "waar is Gina" "ze staat daar te wachten op mij" "o oke"POV ISA
"Gina Gina Gina" "ja wat is er" "Jason stond ook bij de bar" "WAT ZEI DIE DAN VERTEL" "of ik de vriendin van jou was" "kijk daar komt hij"
"Isa je maakt me zenuwachtig"POV JASON
"Hey lady's"
Hey Hey
"Gina wil je mee naar de dans vloer" "uhm... Ja is goed" "isa ik ben zo terug"
"Wat heb je mooie ogen" "dankje en sorry ik wist niet dat je achter me in de rij stond". " maakt niet uit".POV GINA
Wat is Jason toch knap. ik kan wel de hele dag naar hem staren. "Jason" "ja" "ik denk dat ik even terug ga naar isa" "hoezo ik vond het net zo leuk met jou" "sorry ik app je vanavond" "Hey Gina nu al terug" "ja ik wist niet meer wat ik moest zeggen" "wil je naar huis?" "Ja sorry isa liever wel" "maak niet uit.----------------------------
Hey allemaal.
Hoe vinden jullie dit boek laat een comment achter dankjee.💖
JE LEEST
100% Gina de nieuwe glamour girl
Teen FictionGina zit in de brugklas en is 100% verliefd op Jason. Door het invullen van testjes love testjes ontdekt ze dat Jason op glamour girls valt. Vanaf dat moment heeft ze nog maar 1 doel: een glamour girl worden! Ze word vriendinnen met de glamour girl...