Slender Man Gerçekten Var mı?
Slenderman efsanesinin ortraya çıkışı "Something awful" forumlarında hadi bir korku karakteri yapalım başlığı altında takım elbiseli,yüzü olmayan,normal insandan neredeyse iki kat uzunlukta yaratılan bir karakter olarak başlamıştır .Fakat bazı insanlar bu karakteri gördüğünü söylüyorlar. Öyleyse Slenderman gerçek mi
İddiaya göre Slender Man genellikle çocukları nadiren de yetişkinleri kendine hedef edinmiş psikopat bir paranormal varlıtıktır. insanları korkudan titreten bu korkunç yaratık seslerle kurbanın üzerine yürüyen ve ona her türlü negatif enerji ile kontrolü altına alan yüzü olmayan bir varlıktır.
Slender Man'i gördüğünü iddia edenler onun fiziksel özelliklerini şöyle sıralıyor: Uzun boylu,yere kadar değen çok uzun kollara sahip,zayıf,takım elbiseli ve beyaz tenli.
Slendar Man Efsanesinin Tarihi
Efsaneye göre Slender Man geçmişte gerçekten yaşamış biridir.1600 lü yıllarda ünlü bir şövalye olan Bu kişi çok gizli bir tarikata üyedir.Bu tarikatın korkutucu ayinleri vardır.Ayinlerinde çocukları kurban olarak Tanrı'ya sunuyorlar.Çocukların iç organlarını çıkartarak vahşice katlediyorlardı.Kurbanlarını çocuklardan seçmelerinin sebebi onların masumiyete sahip olmalarıydı.İç organlarını çıkartmalarının sebebi ise mumyalama olayına bağlanmaktadır.Efsaneye göre Slender Man bir şekilde ölümsüzlüğe kavuşur ve kurban aramaya devam eder. Bu efsaneyi eski ağaç baskısı bazı gravürlerde görmek mümkündür
Bir başka efsane de eski Alman kültüründen gelmektedir. Der Großmann Almanca "uzun adam". Uzun boylu adam, gibi anlamlara gelmektedir . Ortaçağ döneminde Germen folkloru "Der Großmann " ın kara ormanda(Der Schwarzwald ) gezdiğini ve çocukları kaçırdığı anlatır . Efsanede uzun boylu adamın muhtemelen kendi suçlarının cezası için ağaçlara gerdirilerek asılmış sinirli bir çocuk tacizcisi olduğu söylenir. Çürüyen cesedi ağaçlardan aşağı sallansa da insanlar Ruhunun hayatta kaldığını ve çocukları avlamaya devam ettiğini anlatır.
Ünlü Alman ressam Hans Baldung Grien Alman yağlıboya ve karakalem resim ve gravür üzerinde isim yapmış bir ressamdır. mitolojik konulari işleyen tablolar, protreler, eskizler, tahta baskılar, dokuma duvar halılari hazırlamıştır. 1510 yılında yaptığı kadının Üç Çağı ve Ölüm,isimli tablosunda Der Großmann efsanesinden etkilenerek gizli bir şekil yarattığı müzenin 2003 yılında resmi bazı bozulmalarını analiz için x ray cihazına sokunca anlaşılmıştır. X ray Resminde ölüm figürünün arkasında 4 adet daha kol görülmektedir ve bu slenderman ın tanımlanırken en çok kullanıldığı noktalardan biridir .
fsaneye göre gün içinde slender man ın büyük olasılıkla ortaya çıktığı yerler açık alanlar ile ağaçlık yerlerdir , boş yollar, ya da ormanın derinlerinde de olduğu söylenir . slendarman kurbanlarından sağ kalanların çoğunun raporunda onu gece de gördüklerini söylüyorlar.ayrıca açık pencereler, koyu renk odalar, boş ve cızırtılı TV ekranları, ve kalabalıklar insanlar da ayrıca göze çarpmaktadır.
Efsaneye göre Slendar man sadece 16 yaşından küçük çocukları öldürüyor. Onları bazen oyuncak ve oyunla kandırıyor ve sonra kendi ölümcül oyununu oynuyor. Kolları, bacakları, parmakları ve ayak parmakları ince ve uzun , hareket ettiğinde ise bir kemiğin kırılma sesini andırıyor. Ayrıca boyunu istediği gibi uzatabiliyor. Eğer o görünüyorsan kaçmalı ve geri dönmelisin çünkü o seni takip edecek ve peşinen gelecektir. Uyandığında, öldürüleceğin ormanda gözlerini açarsın ve üzerinde koca bir yük varmış gibi hissedersin . O Sana bir soru sorar. Eğer doğru cevabı verirsen , kollarını ve ayaklarını kırırak öldürür. Eğer yanlış cevabı verirsen yavaş yavaş boynunu ve sopa gibi parmakları ile kalbini çıkartır. .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐶𝑟𝑒𝑒𝑝𝑦𝑃𝑎𝑠𝑡𝑎
Fanfictioncreepypasta ile ilgili bilgiler yazdım inşallah yardım edip o kafanızdaki tüm soru işaretlerini almışımdır. creepy pasta karakterleri de gelicek.