Ahojte!
Chcem Vám ešte vysvetliť jednotlivé podmienky a viac vás oboznámiť s touto súťažou.
Pýtate sa, či oufity budete musieť kresliť, alebo skladať z vašich vlastných.
Nič také! Nebojte.
Bola by som rada, ak by ste si jednotlivé oufity hľadali na internete (Google) alebo na Pintereste a zasielali mi ich na Instagram alebo samotným Pinterest (ak nemáte Ig alebo Pinterest, poprosím zasielať na Viber) - moje kontaktné údaje napíšem každému z vás do súkromnej správy.
Čo sa týka podmienok:
V každom kole bude pod témou aj podmienka- uvádzam príklad:
Téma; Ples v opere
Podmienka: róby len v červených farbách( Toto bol len príklad! Takáto téma pravdepodobne nebude)
Ide len o to, že v každom kole musí súťažiaci podmienku splniť.Ďalej na zasielanie oufitov máte 4 dni
To teda znamená, že ak napr. zadám tému 20.7. tak do 24.7. mi každý musí svoju kreáciu poslať.
( Ak bude meškať a nebude mať na to vážny dôvod, je mi to ľúto, ale strhnem mu body.)Po poslaní vašich oufitov vám pošlem bodovanie za jednotlivé kolo.
Ďalej by som chcela poprosiť všetkých zúčastnených, aby sa za žiadnych okolností neurážali navzájom.
Chcem ešte poprosiť o to, aby keď sa niekto prihlási, aby si to nerozmyslel v napr.3. kole, pretože.... prihlásenie je záväzné!
Ak by vám hocičo nebolo jasné a potrebovali ste sa spýtať, pokojne mi kedykoľvek napíšte.
Čo sa týka vzájomnej pomoci,( že si pomôžete vy navzájom) tak toto nie je moja kapusta, teda je to na Vás.
Ak som na niečo zabudla, alebo niečo nie je jasné, pokojne píšte, pýtajte sa.
To, kedy začneme, teda dátum, vám aktuálne neviem povedať, ale určite vám to dám dopredu vedieť.
Tí, ktorí sa mi dodnes prihlásili; Vaše prihlásenie je záväzné.
Teším sa na vás všetkých! ❤️❤️❤️
Addio!
YOU ARE READING
MÓDNA SÚŤAŽ
RandomHľadám desať ľudí, milujúcich módu. Ak si aj ty jedným z nich, neváhaj sa prihlásiť do súťaže, v ktorej je móda prvoradá!❤️ Teším sa na Teba!❤️