Eric altın sarısı masanın önünde birden ortaya çıktı.Masanın baş köşesinde duruşu dik,iri yarı bir adam oturuyordu.Eric adamı selamlamak için hafifçe öne doğru eğildi.Bu adam William'dı.-Param konseyinin başkanı-Eric William'ı selamladıktan sonra vücudunu dikleştirdi.
-Sizi yeniden görmek beni çok mutlu etti dedi.Sakin gözüküyordu ama yinede ses tonunda biraz tedirginlik hissediliyordu.William da bunu anlamış olmalı ki sert bakışlarını biraz yumuşatmaya çalışarak gülümsedi.
-Senin burda olman da beni mutlu etti.dedi.Eric gülümsemeyle karşılık verdi.
-Beni bu kadar erken neden geri çağırdığınızı öğrenebilir miyim?dedi.Gerçekten merak ediyor olmalıydı,acaba verdikleri görevi daha ilk günden başaramayacağını anladıkları için mi geri çağırmışlardı?endişeli gözlerle William'a bakmayı bir süre sürdürdü.
-Endişeli gözüküyorsun ,dedi.Eric saklamaya çalıştıysa da başaramamıştı.'Endişelenme'diye devam etti.William Eric'e endişelenmemesini söylüyordu.Eric o zaman sadece rapor almak için çağrıldığını düşündü.Eric'in biraz rahatladığı belliydi.William bi süre sessiz kaldıktan sonra sakin bir şekilde konuşmasına devam etti.'Biliyorsun Eric sana verdiğimiz bu görev Paramlar için çok önemli.Bu görevi başaramayacağın takdirde Param ırkı'nı daha fazla gizleyemeyeceğiz.Eğer Paramlar gizlenemezlerse yok olurlar.Bunun sen de farkında olmalısın dedi.
-Biliyorum efendim.dedi.'Bu görevda başarısız olabileceğim düşüncesi aklınıza gelmesin.Yapmam gerektiği gibi kızla tanıştım.William meraklı gözlerle
-Tanıştın mı?dedi.Eric onaylar şekilde kafasını salladığında konuşmasına devam etti.'Bu kız bizim için çok değerli,soyumuzu devam ettirebilmek için ona ihtiyacımız var.Ne yapman gerektiğini biliyorsun.dedi.Eric sesini netleştirerek
-Biliyorum.Dediğim gibi kızla tanıştım,ben den etkilenmiş gözüküyordu.Saf bi yapıya sahip gibi.Bu görevi kesinlikle başaracağım.Ona ihtiyacımız var ve ben bunu başaracağım.dedi.Kendinden emin konuşuyordu.Bu William'ı biraz rahatsız etmiş olmalıydı.William
-Gitmeden önce sana bir nasıhat vermemi ister misin?Sevgili Eric
-Çok mesut olurum efendim.William son derece sert sesiyle.
-Aşık olma.Aşık olursan görevi tehlikeye atmış olursun ve ben seni bu görevden almak zorunda kalırım dedi.Eric böyle bir nasihat beklemiyordu.Şaşırmıştı.Ama yine de gülümseyerek
-Aşık et ama aşık olma.Bana güvenebilirsiniz,bunu başarabillirim dedi.Ve William'ın el işaretiyle gözden kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARAMLAR
Teen FictionBu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz :D Sizi şaşırtacak özgün bir hikaye olacak.Okumaya devam edin.;) Yaşamak için; Aşık et Ama Sakın Aşık olma!!! Yüzyıl öncesinde planlanmıştı. Açelya'nın aşkı Param ırkı için feda edilmesi gerekiyordu.Eric bu g...