Současnost ( rok 2018) - směr Berlín, Německo🇩🇪
Pohled Eli🇫🇮
Dneska ráno mi volala moje kamarádka Frieda z Německa 🇩🇪, že mám jet za ní navštívit Berlín. Rozhodla jsem se, že by mohla se mnou jet i moje kamarádka Ani🇷🇺. I když mi chtěla Frieda 🇩🇪 ukázat Berlín ( popravdě nevím proč, protože kdysi jsem v Berlíně žila), tak ještě chtěla se mnou řešit něco kvůli Evropské unii. Ano, já vím, Ani tam nepatří, protože Ani 🇷🇺 je z Ruska 🇷🇺, ale podle mě by bylo super, kdyby tam Ani 🇷🇺 patřilo. Bohužel, hodně států to nechce. Ani nevím proč. Možná kvůli minulosti ... I když ona za to nemůže...
Ráno už jsme jeli vlakem. Byla to dlouhá cesta, protože jsme jeli z Moskvy, ale co už. Odpoledne jsme tam přijely. Vystoupily jsme z vlaku a šly jsme tam, kde jsme se měli s Friedou potkat.Pohled Ani 🇷🇺
Konečně jsme dorazily do Berlína. Musím ale říct, že je to pěkné město. Vzpomínám si, že naposledy jsem tu byla v roce 1945 kdy Rudá armáda obkličovala Berlín a já společně se svými spojenci jsme vyhráli 2. světovou válku. Uf to byly časy...doufám že už se nikdy nic podobného nestane.
Přestala jsem přemýšlet nad minulostí a šly jsme dál.Pohleď Eli 🇫🇮
Konečně jsme se setkaly s Friedou. Jak nás uviděla, tak nás přišla hned pozdravit.
Guten Tag! Pozdravila nás a objala se s námi.
Guten Tag! Pozdravila jsem ji taky. I když v současnosti už mluvím spíš jen finsky a rusky, tak na tu němčinu nikdy nezapomenu...
Ty umíš německy? Podivila se Frieda. Jo, umím. Ale to je na dlouhé povídání... řekla jsem jí. Doufám, že ji to nebudu muset vysvětlovat... Já o tom nechci mluvít! Ale zarazilo mě, že to neví.....
Frieda nás vedla Berlínem. Vše bylo v pohodě, i když sem tam jsem si vzpomněla na nějaké ty věci z minulosti. Pak se to náhle zhoršilo, když přišla Alicia🇺🇲. Bývaly jsme kamarádky, ale teď už moc ne...Pohled Alicii 🇺🇲
Najednou jsem spatřila Friedu s Eli a Anet, jak se procházejí Berlínem. Sice už se moc s Eli ani Ani moc nebavíme...Ale co... Mohla bych to nějak vyzkoušet a tím pádem by všechno prásklo a Frieda by už o všem věděla. Jaká ona byla sv**ě a co všechno provedla. Pak by se Frieda raději bavila se mnou...Pohled Eli 🇫🇮
Najednou mi někdo zezadu zakryl oči. A já musela uhádnout kdo to je. No nebyla to vůbec lehké... Pak jsem ale uslyšela něčí hlas..
🇺🇲: Ale ale.. Hej ty Žide! Dávej si bacha na tu nacistickou s***i před tebou!
Teď mě doslova zamrazilo... Co že to říkala??! To bylo jako na ně?! No na koho jiného asi že...
Ten dotyčný mi sundal ruky z očí a já jsem poznala kdo to byl .... Byl to můj kamarád Daniel🇮🇱. Pozdravili jsme se a ona začala znovu mluvit..
🇺🇲: Radši uteč nebo tě pošle do nějakého koncentračního tábora.... Být tebou tak bych utíkala..
🇷🇺: Můžeš mi jako prosím tě říct co se ti jako stalo??!
🇺🇲: Jenom říkám pravdu .
Frieda se na nás všechny jen zmateně dívala a nechápala, o co jde.
Pak ale Alicia 🇺🇲 něco vytáhla a ukázala to, aby to všichni viděli.
🇺🇲: Ale, ale....a copak je tohle..? Není to náhodou tvoje stará brigadýrka, ty nacistko.??
V rukou měla moji starou brigadýrku z 2. světové války. Toho už na mě ale bylo moc...Měla jsem zlost ale chtěla se mi i brečet..
🇫🇮: Kde jsi to sakra vzala?? A aby bylo jasno, to NENÍ MOJE brygadýrka, ta je od-
Náhle jsem se zarazila.
🇺🇲: Já vím. Ta je totiž od tvého milovaného Vůdce~...
🇫🇮: PŘESTAŇ!!!
Zakřičela jsem na ní. Začala jsem brečet a radši utekla někam za roh. Bylo mi trapně..co si teď bude o mě Frieda myslet??!
Opřela jsem se o stěnu nějaké budovy a sedla si na zem. Za chvíli ale za mnou bohužel někdo přišel..
🇷🇺: Eli jsi v pohodě? Promiň mi to.. nevím co to do ní vjelo.
Byla to Ani. A hned za ní přišel i Dan 🇮🇱.
🇮🇱: Neboj se. Však já ji ještě ukážu.
Po chvíli přišly i Frieda a Alicia. Bohužel.
Frieda se *asi* snažila trochu změnit téma a tak řekla:
🇩🇪: Nooo ..a nechtěly by jste se podívat třeba tady to tohoto muzea?
Bylo to to muzeum, před kterým jsme staly. Problém byl v tom, že to bylo muzeum Německé historie ( nevím jak se tomu jinak říká 😅 pozn. Aut.) .
Ani na ní hned vyjela:
🇷🇺: A ty ses jako už taky zbláznila nebo co?!! Vždyť to je muzeum Německé historie?! VÍŠ JAK MOC BY SI JÍ TÍM UBLÍŽILA?!
🇺🇲: Aspoň by už konečně pochopila co všechno ta s***ě provedla..
🇷🇺: (Kdybych mohla tak ji už asi jednou fláknu..) Hele tak Alicio tak aby tu bylo jasno... Moc si se mnou nezahravej! I když jsi vyhrála Studenou válku tak to neznamená že tu jsi nejsilnější..!
🇺🇲: No určitě..~ Ten tvůj Sovětský svaz byl totální katastrofa...Ses měla vidět jak jsi fňukala když Stalin zemřel!!
A u toho se začala smát.
🇷🇺: ( Tak toho už jsem měla totálně po krk..) Kdybych tady teď měla s sebou svůj srp a kladivo tak ji okamžitě tím srpem rozřežu oči a tím kladivem zlomim vaz. Bohužel je mám doma v Moskvě někde zahrabané....asi..Pohled Eli 🇫🇮
Ty dvě se tam začaly hádat. Bylo mi i Ani líto..
Po chvíli ke mě přišla nějaká holčička... No spíš už holka... Objala mě že zadu a já jsem se otočila, a hned jsem poznala, kdo to je.
Ursula: Ahoj Eli! Kde se tu tak bereš? Přijela jsi navštívit Berlín?
🇫🇮: Ahoj Ursulo. Jo.. přijela.. jak se ti tu daří?
Ursula: Mě dobře. A jak ve Finsku? Určitě už sis přes ty léta tam zvykla, ne?
Jak jsme si tam povídaly tak ty dvě se najednou přestaly hádat a poslouchaly náš rozhovor.
🇺🇲: Ale, ale... Tvoje kamarádka z 2. světové války....chudák ta musela být vystrašená když jsi 'zachraňovala' její sestru...co?🇫🇮: ( Na chvíli jsem si musela sundat moji ušanku, protože už mi z toho všeho bylo horko ..a ona mi na hlavu musela dát tu *moji* brygadýrku... No super teď jsem vypadala jako totální d***l...)
🇺🇲: Myslím si, že ti moc sluší 😏. To máš proto aby tě ta tvoje stará kamarádka líp poznala!
🇫🇮: ( Nerada to dělám, ale teď jsem měla zlost ji normálně zabít...ach jo kdybych měla pořád u sebe tu pistoli.... Počkat co to říkám??!)
Bála jsem se že se ta moje zlost, kterou jsem dostala od nejmenovaného člověka ( i když vy asi víte) se zase vrátí....od té doby co válka v Evropě skončila tak zmizela ale když se někdy třeba jako fakt hodně naštvu tak se vrátí zpátky... Nejhorší na tom je že já ji nedokážu ovládnout... Dělá si to se mnou co chce...*Večer*
Frieda 🇩🇪 nás ubytovala v jednom hotelu, kde spala s námi. I když ona měla vlastní vilu, tak prý dneska chtěla spát s námi. Doufala jsem, že to nějak přežiju.
ČTEŠ
He was my enemy (CZ)
Mystery / ThrillerPříběh popisuje život hlavních hrdinek v součastnosti a zároveň v minulosti. Prožívají různé události a vědí, že si musí pomáhat.