Part-1

1.7K 162 11
                                    

Unicode,

(အသံများဆူညံလျက် မီးရောင်စုံအောက်မှာကခုန်နေကြသည့် လူအများအပြား)

(အချိန်အားဖြင့် ၁၂နာရီနဲ့၂၃မိနစ်ဖြစ်နေပြီ ဒါတောင်Clubမှာ လူမပျက်သေး)

(ထိုလူအများကြားထဲမှ ထင်ပေါ်နေသည့် ကောင်လေးတစ်ဦး ထိုသူသည်Kim Seok Jin အသက်ကတော့ ၂၉)

(Kim Seok Jinဆိုတဲ့ ကောင်လေးက ငွေမက်တယ် အပျော်အပါးကြိုက်တယ် ကိုယ့်ထက်အသက် ၁၀နှစ်ကျော်ကြီးတဲ့လူတွေဆိုပိုကြိုက်တယ်)

(သူ့ကိုပျော်ရွှင်မှုပေးနိုင်တဲ့လူတွေကို သူသဘောကြတယ် ပျော်ရွှင်မှုဆိုလို့ Sexကိစ္စကိုဆိုလိုခြင်းမဟုတ်ပါ)

(သူလိုချင်တာ သူစားချင်တာ သူသွားချင်တဲ့နေရာ သူလုပ်ချင်သမျှအရာအားလုံးကိုလုပ်ပေးနိုင်တဲ့သူ အဲ့လိုလူမျိုးကိုသူသဘောကြသည်)

(နည်းနည်းတော့လောဘကြီးတယ်မလား သူအချစ်ကိုစသိခဲ့တဲ့အချိန် အသက်၁၈နှစ် သူရဲ့ရည်းစားဦးဖြစ်တဲ့ကောင်လေးက ၂၄နှစ်)

( ရည်းစားဦးမို့ Seok Jinချစ်သည် သူကကိုယ့်ထက်အသက်ကြီးတယ်ဆိုပေမယ့်သူကဆိုးတယ် ရည်းစားရှုပ်တယ် တစ်နေ့ သူSeok Jinကို လမ်းခွဲဖို့အကြောင်းပြောလာတယ်)

(Kim Seok Jinဆိုတဲ့ငါက ပိုက်ဆံမရှိဘူးတဲ့ သူလိုချင်တာကိုမဖြည့်ဆည်းပေးနိုင်ဘူးတဲ့ အဲ့တာကြောင့် သူ့အလိုတွေကိုဖြည့်ဆည်းပေးနိုင်တဲ့သူကို သူရှာတွေ့သွားပြီဆိုပြီး လမ်းခွဲခဲ့တယ်)

(ကျွန်တော်အထင် အချစ်=ပျော်ရွှင်မှုပေါ့ တယ်တမ်းတော့ အချစ်=ငွေ ဖြစ်နေပါရောလား အဲ့ကတည်းကစ အချစ်=ငွေ
အချစ်=ငွေ ဟူသောဆောင်ပုဒ်ကိုလက်ကိုင်ထားသည်)

(သူကိုငွေပေးနိုင်လား အဲ့တာဆိုထိုသူ့ကိုSeok Jinချစ်တယ် ဒါဘဲ သူ့ဘဝကတော့ရိုးရှင်းတယ်)

(တစ်ချို့သောစားဘဲကြီးတွေနဲ့တော့ Seok Jinတွေ့ဘူးသည် သူ့ဘဝကိုပြောင်းလဲပေးနိုင်လောက်အောင်ငွေတွေပုံပေးပြီး သူ့ဘဝကို ချယ်လှယ်ချင်တိုင်း ချယ်လှယ်ချင်ကြသည်)

(ဒီလိုမျိုးတော့ Kim Seok Jinတို့ ကိုယ့်ဘဝကိုရောင်းစားတဲ့သူတော့လုံးဝအဖြစ်မခံနိုင်ပါ)

အချစ်ရဲ့ ညီမျှခြင်း(Completed)Where stories live. Discover now