İlk iş günüm....

93 14 0
                                    

Bugün sabah kalktığımda içimde ayrı bir heyecan vardı. Bu heycanı hiç bu şekilde tatmamıştım. Bugün büyük gündü çünkü ajan firması beni iş görüşmesine çağırmıştı. Hemen kalktım. Aynaya baktım bir gülümsedim. Bordo renkte bir elbise giydim ve ayağıma çizme giydim. Malum mevsim kış. Heyecandan kahvaltı bile yapmadım. Hemen yola çıktım. Arabama atladım. Ajan firmasının önüne geldiğimde kalbim yerimden çıkacak zannettim. Elimde bir sürü dosyayla indim arabadan kapıdan içeri girecekken al başına belayı. Biri önüne bakmıyordu geldi çarptı bana tabi film sahnelerindeki gibi bütün dosyalar dağıldı. Tabi sonra bütün dosyaları toplamamda yardım etti. Sonra elini uzattı.

-Merhaba ben Atakan Rüzgar. Burasının yarisi firmam sayılır. dedi

-Merhaba ben de Aylin Beste Kılıçoğlu.

-Siz iş görüşmesi için geldiniz değil mi pazartesi günü toplantıda adınız geçmişti oradan hatırladım.O zaman buyrun ben sizi müdür odasına kadar eşlik edebilirim.

-Teşekkürler

Bana müdürün odasına kadar eşlik etti. Hatta oraya kadar dosyalarımı bile taşımada yardımcı oldu. Kapıda o ayrıldı yanımdan ben müdürün yanına girdim. Yaklaşık yarım saat kadar konuşmuşuz ama değdi. Çünkü işe alındım çok heyecanlıyım. Dışarı çıktığımda beni kapıda bekliyordu.

-Nasıl geçti görüşme?

-Gayet güzeldi işe alındım.

-Hayırlı olsun .

Deyip elimi sıktı bende;
-Teşekkür ederim.

Dedim
-Bugün mü başlıyorsunuz

-Hayır yarından itibaren. Ama benimle birisi ilgilenecekmiş alışma süresince adı Atakan Rüzgar Arslan mış senin adın değil mi bu

-Evet evet benim o

-Sakin olun lütfen niye heyecan yaptınız .

-Bilmem birden oldu kusuruma bakmayın siz .

-Önemli değil öyleyse yarın görüşürüz.

-Görüşürüz ....

G.G.A  DÜZENLENİYOR!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin