olm final yapcam sanırım yakında çünkü üşendim devam etmeye 2 bölüm falan sonra final işte
Shinsou başka bir kıza sarılıyordu, ve sarmaş dolaş sohbet ediyorlardı..
Şok geçirdin, çünkü sen sanıyordun ki sizde bir şans var. Sanıyordun ki seni seviyor, sanıyordun ki ilerleme kaydettiniz.. Ama amaa bu zamana kadar yaşanan her şey.. Her şeyy bir HİÇ TEN İBARETTİ, sen onun gözlerine her baktığında erirken, o sana bakarken bile o kızı düşünüyordu. Bir anlık yok olmak istedin, bir hiçten ibaret olmak istedin, hayatına hemen orda son vermek istedin. O sırada Shinsou seni gördü, Bisikletine binip kaçtın, kaçtın, ve daha çok kaçtın.. Eve gelip kapının önünde ağlamaya başladın. Ağladın, ağladın, ağladın ve daha çok ağladın. Yok olmak istiyordun, bir hiçten ibaret olmak istiyordun. Sadece bir rüyada olmak istiyordun.. Ama değildi işte, rüya falan değildi. Sevdiğin adam sırmaş dolaş başka kızlarla sarılıp konuşuyordu. Biran kendini öldürmek istedin, ölüp kurtulmak. Yada fransa ya ailenin yanına geri dönmek. Fransaya dönüp kendini toparlayana kadar, hayır Shinsouyu unutana kadar geri dönmeyecektin. Düzgün düşünemiyordun tek istediğin rüyada olmandı...
O sırada kapı deli gibi çalmaya başladı. Ama açmak istemiyordun, ve açmadın ama saatlerdir kapı çalıyordu. Sonunda açtın. Ve karşında Shinsou vardı, Gözlerin ağlamaktan şişmişti yüzün ise kıpkırmızıydı.
*Ne var Shinsou?*
*Neden biranda kaçtın?*
*Neden mi sence çok açık değil mi?*
Anlamamış gözlerle sana bakıyordu.
*Yüzüne ne oldu, dayak mı yedin?*
HE AMK DAYAK YEDİ
*Shinsou..*
*Efendim?*
*Git..*
Seni ittirdi ve içeri girdi.
BÖLÜM BİTTİ HEHE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shinso X Readerr
Randomöncelikle ben Kyou admininiz ilk defa böyle birşey yazıyorum stressliyim biraz.. neyse başlayalım