-SK 1-

66 10 1
                                    

Merhaba ! Yeni bir hikaye.İlk kitabım.Yazım hataları varsa kusura bakmayın ve lütfen ilk iki bölümde hemen sıkılmayın.Vote verirsenin musmutlu olurum :)))
'Yeni bir başlangıç.' diye başlamayı öyle çok isterdim ki.Ama maalesef hâlâ eskinin şimdiki yenisi.Aslında dışardan bakılınca güzel bir hayatım var.Para,kusursuz (!) bir baba,her istediği olan ben.Ama içerden berbat.Bu arada merhaba.Ben Mina Sipahi.Başarılı bir iş adamı olan Erdal Sipahi'nin biricik kızı.Ve anlatmak istediğim mutlu değilim.Gerçekten.
*
Lanet olası bir sabah.Pardon lanet olası bir Pazartesi sabahı.Ve yine lanet olası okul,lanet olası son sene,lanet olası sınav ve lanet olası hayat.Çok sevdiğim yatağımdan kalkıp banyoya girdim ve yüzümü yıkadım.Sonra giyinme odama girip -ne havalı değil mi ama bir giyinme odam var-okul eşyalarımı çıkardım.Pileli mini siyah bir etek ve beyaz sweet.Altımada siyah ugglarımı giydim ve sırt çantamı alıp evden çıktım.
*
İlk zille bahçede toplandık.Çok sevgili Ke-Mal müdürümüz ilk gün konuşmasını yapmazsa olmazdı.'Sevgili arkadaşlar...' konuşmanın sadece burasını dinlemiştim.Çünkü Eylül gelmişti.Eylül kim mi ? 4 senelik kardeşim.Sımsıkı sarıldık ve ayrılınca hemen konuşmaya başladı.Eylül bu.Susar mı ? 'Mina,aşkım çok özlemişim.'dedi ve şirince sırıttı.Bende gülümsedim ve yanağını sıktım.O sırada 'Fıstıklar !' diye seslenip bize doğru gelen Cem'e döndük.Cem'de bize 10.sınıfta katıldı.Cem yanımıza yaklaşınca üçlü dostluk sarılmamızı yaptık.Sonra Eylül'ün tatil macerası,Cem'in yaz kampı ve benim anılarım falan derken sıra bitmişti.Bizde 12/B sınıfına adımlamaya başladık.Sınıfa girince cam kenarında en arka iki sıraya yöneldik.Ben en arkada,Cem'le Eylül bir birini seviyorlar ama itiraf edemiyorlar.Şşt,sessiz olun ! Benden duymadınız.İlk ders Rehperlik.Şenol Hoca sınıfa girdi ve merhabalaştık.Tatilden bahsetmeye başladık.Dersin yarısına kadar sınıf çok gürültülüydü.Taki kapı açılana kadar.Önde Ke-Mal hoca ve yeni bir öğrenci.Pardon yeni bir yakışıklı öğrenci.Sınıfın kızlarının gözü çocukta,mal mal gülüyorları.Gerçi çocuk meteor yani.Ke-Mal hocanın sesiyle düşüncelerim bölündü.'Gençler yeni sınıf arkadaşınız, Araz Taşer.'dedi gözüm yine çocuğa kaydı.Yakışıklı sıfatı o kadar soğuktu ki.Uzaktan tehlikeli gibi gözüküyordu.Ke-Mal hoca 'İyi dersler.'diyip sınıftan çıktı.Ve Şenol Hoca Araz'a dönüp 'Hoş geldin Araz.Mina'nın yanı boş.Oraya geçebilirsin.'Evet yanım boştu.Ve Araz'da yanıma yaklaşmaya başladı.Ne ! Benim yanım mı ?

Seni KaybedememHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin