-SK 2-

41 9 3
                                    

Yanıma oturan Araz'a bakmaya başladım.Sonra gözlerimle buluşan gözlerinde öfke vardı.Neye öfkeliydi acaba ? Bana bakmaya devam edince gülümsedim ve elimi uzatarak 'Merhaba Mina ben.' dedim.O'ysa elime baktı ve sıkmadan 'Araz.'dedi ve önüne döndü.Bir insan nasıl bu kadar soğuk olabilirdi.Elimi indirdim ve bende önüme döndüm.Banane! Kendi kaybederdi.
Ders bitene kadar saliseleri saymıştım ve Araz gerçekten uyuzun tekiydi.Her konuşmak için ağzımı açtığımda ters ters bakarak beni susturmuştu.Ve ben o kadar sıkılmıştım ki.Ve şimdi sonunda zil çaldı.Araz sıradan kalkıp sınıftan çıktı.Eylül'le Cem'de arkasını döndü ve Eylül hemen konuşmaya başladı.'Oha be ! Ne yakışıklı çocuk ya.Dimi Mina ?' dedi ve sırıtmaya başladı.Tam konuşcakken Cem 'Neresi yakışıklı be !' dedi.Eylül'de 'Senden yakışıklı olmasa da yakışıklı işte.'dedi ve kızardı.Bu cümleyi yanlışlıkla söylediğine emindim.Sonra Cem gülerek 'Demek beni yakışıklı buluyorsun.'dedi ve Eylül'ün yanağından makas aldı.Eylül daha zor durumda kalmasın diye 'Kantine gidiyorum.Gelcek misiniz ?' dedim.Cem 'Sen git kanka.Bizim birşey konuşmamız lazım.'dedi ve Eylül'e göz kırptı.Bende gülerek kantine çıktım.
Kantine gelince Araz'ı Baran'la sohbet ederken gördüm.Ve Araz gülümsüyordu.Acaba bir bana mı öyle davranıyor.Ya da belki kızlardan hoşlanmıyordur.Ayy belki de gaydir.Düşüncelerimden kurtulup ilerlemeye başladım.Ve Araz Baran piçiyle takılıyorsa artık onla konuşmayacaktım.Çünkü Baran'ın dostu düşmanımdır.
*
'Eve geldiğimde kendimi direk odama attım.Çünkü babamı görmeye katlanamıyordum.Üstümü değişip yatağıma girdim.Telefonumu alarak whatsappa girdim ve hemen Eylül'e mesaj attım.
Kime : Çokonat
Bir kantine gittim.Nereye kayboldunuz ?
yazdım ve beklemeye başladım.
Kimden : Çokonat
Onu boşver kanka da neler oldu inanamayacaksın.O yüzden tane tane yazıyorum.Biz.Cem'le.Çıkıyoruz.
Oha lan ! Sonunda.Cidden sevinmiştim.
Kime : Çokonat
Oo kardeşim hayırlı olsun.Kutluyorum sizi.
Yazıp whatsapptan çıktım ve kapım çaldı.Gelen babamdı.Yorganı kafama çekip.'Uyuyorum.' dedim.'Mina önemli.Konuşmamız lazım.' dedi.Bende yatakta oturur pozisyona geldim ve 'Dinliyorum.' dedim.'Okulunu değiştirmemiz lazım kızım.' dedi ona bakarak 'Sebep ?' dedim. 'Bunu söyleyemem ama...' dedi bende 'O zaman değişmeyiz.' dedim o da 'Bak Mina senin iyiliğin için.' diyince 'Her şey benim iyiliğim için zaten.Annemi de benim iyiliğim için mi öldürdün ?' dedim ve o adam bana tokat attı.Sinirle ayağa kalktım ve 'Biliyor musun? Senden nefret ediyorum.'dedim ve çantamı alıp evden çıktım.Gerçekler ağır gelmişti Melih Bey'e.
*
Sahilin en ucunda oturup ağlıyordum.Her mutsuz oluşumda buraya gelirdim.Çünkü başkalarının yanında ağlayamazdım.Ben bunları düşürken adım sesleri duymaya başladım.Arkama baktığımda siyah kar maskeli biri bana doğru geliyordu.Ayağa kalkamadan suya düştüğümü hissettim.Lanet olsun ! Ben yüzme bilmezdim ki.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Seni KaybedememHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin