Intru pe coridorul ușor aglomerat al școlii, încercând să nu fac contact vizual cu cineva. Nu suport oamenii. Singura excepție e doar scumpul meu hyung. Min Yoongi, unul dintre cei mai populari din școală. Nu știe despre existența mea, dar nici nu trebuie să știe. Încă.
Mă îndrept spre dulapul meu lăsându-mi ghiozdanul și luându-mi cărțile pentru prima oră. Îmi continui drumul spre clasă, stând în banca mea. Prima bancă. Înălțimea mea nu era întocmai una așteptată pentru un băiat de 15 ani. Ceilalți elevi au înălțimi de 1.80 poate chiar mai mult. fetele...niciuna sub 1.65. toate niște panarame.
Dar pe mine Bunul( ce nu e)Dumnezeu m-a blestemat cel mai probabil să rămân la înălțimea de 1.50. Așteptând ca ora să înceapă, mă gândeam la planul pe care îl pusesem în practică încă de acasă. Un mesaj scris pe o mică bucată de hârtie. Literele rotunjite doar cum hyung ul meu le face. Planul trebuia să fie complet până la sfârșitul zilei dacă voiam ca Dae să se oprească din a da târcoale hyung ului meu.
"Te aștept la 22 în fața vechiului mall. Nu întârzia.Yoongi"
La cât de proastă e Dae, nu-și va da seama că totul este doar o minciună.Peste câteva ore o văd pe Dae zâmbind la bucata mea de hârtie. Ce fraieră...planul mergea pe drumul cel bun. Trebuie doar să astept momentul potrivit pentru a acționa.
Timpul mult așteptat a venit. Eram aproape de locul stabilit. Râd când o văd pe Dae așteptând cu 30 de minute mai devreme. Poate ea să fie mai fraieră decât atât? Ugh...mai repede, mai bine. Așa voi avea mai mult timp să mă gândesc la scumpul meu Hyung. mă îndrept spre Dae nelăsând vreun zgomot să se facă auzit.
Două minute și Dae era deja pe jos. moartă. În fața mea. Rânjesc, lăsând cuțitul pe care îl folosisem în mână ei, astfel lăsând amprentele ei pe el. Îmi scot o bucată de hartie si un pix din buzunar, scriind un mesaj din partea lui Dae. Așa toată lumea va crede că s-a sinucis din cauza iubitului său dintr-un oraș de care nu am auzit inainte, însă google a spus că există, a părăsit-o. Ce fraieră...cum să răspunzi la un bilet prin alt bilet.
CITEȘTI
𝐓𝐖: 𝐎𝐁𝐒𝐄𝐒𝐒𝐈𝐎𝐍
FanfictionToată lumea te vrea. Toate fetele visează la o noapte cu tine. Toți băieții își doresc să fie ca tine. Hyung, dacă eu nu te pot avea, nimeni nu poate. Cover by @adahope1