”Kim Jisoo, bugünden itibaren oyuncu sektöründe yoksun. Bitti.”
Kızın saçları savrulurken oturduğu kafenin kahverengi tonlarına karışıyordu. En son çalıştığı şirketin onu kovmasından sonra o hâlâ masada oturmuş elindeki caramel lattesini yudumluyordu. Sonunda nefesini dışarı vererek elinde salladığı kahvesini masaya koydu ve hesabı ödeyip cafeden ayrıldı. Yanlış anlaşılmaları düzeltecek gücü bile kalmamıştı. Hesabı ödemesiyle siyah renkli Rogerına bindi ve evine doğru gitmeye başladı.
~~
"Yah, Kim Jisoo! Kendine gel."
"Evine git ve beni rahat bırak Miyeon."
Gözleri dolarken "Sana inanamıyorum.." diye fısıldamıştı. Miyeon bana olan siniri ile kapıya adımlarken tekrar dönüp yüzüme bakmıştı. Gözlerimi karşıdaki tabloya dikerken kolu büyük bir hiddetle çekip çarpmıştı çıkarken.
Şuan -yani bugün- 13 senelik oyunculuk hayatım bitmişti. Ben ise evimde akşam yemeğimi -önümdeki rameni- yiyiyor ve aynı zamanda dizimi izliyordum. Menajerimin aramasını duyduğumda telefonu sessize almış ve hemen sonra kapatmıştım. Sanki evime gelemeyecekti. Haklı olduğumu hızla vurulan kapıyla anladım.
Sinirle nefes aldım ve kapıyı açtım. Açtığım an rap yaparak içeri hızla gelen Kai'ye göz devirmiş ve arkasından kapıyı kapatmıştım.
"Bana bak Jisoo! Hemen doğru açıklamayı yap ve bu uyuşturucu davası bitsin artık yeter, aksi taktirde polisler evini basacak!" Derin bir nefes aldım ve kendimi siyah deri koltuğuma attım. O sıra telefonumu açmıştım.
Sesizliğimi korurken Kai'de derin nefeslerini alıp sakin kalmaya çalışıyordu. "Cevap ver bana Jisoo Kim!" Solgun bakışlarımı yüzüne çıkardığımda devam etmişti. "Bu konuya bir açıklık getirmeni söyledim sana!"
"Defol Kai! Polisler doğruyu biliyor, bitti gitti her şey. Sende git."
~~
Kai de çıkmış ve gitmişti. Geriye bir tek ben kalmıştım ve hatalarım. Ve sessizlik..
Telefonumu almıştım ve Jennie'yi arıyordum ama o da açmamıştı. Ben herkesi kaybetmiştim. Telefonumu tekrar kapattım ve odama gidip komodinin ikinci çekmecesine attım. Dolabın yanındaki bavulu yatağın üstüne koyup kıyafetlerimi
"Hala neden bekliyorsam?!" Madem kimse beni istemiyordu bende gidecektim ve yeni bir hayata başlayacaktım yani kendi mesleğimi yapacaktım.
Avukat.
1 yıl staj yaptıktan sonra çok yerinde ve güçlü bir avukat olacağımdan emindim. Kore'de yaparsam hiç müşterim olmaz ve hiç bir ofis beni almazdı bu yüzden Amerika'ya gidecektim. Bavuluna her şeyi göz yaşlarım eşliğinde yerleştirdim sanırım psikolojim son zamanlarda pek iyi gitmiyordu. En sonunda her şeyi yapmıştım. "Kim Jisoo iyi olacaksın." Kendi sözleriyle kendini avutmakla buna derlerdi sanırım.
Amerika'daki kuzenim vardı ve teyzem bana yardım ederler mi bilmiyorum ama bunu düşünürken mesaj atmaya karar kalmıştım. Yatağıma oturdum ve şansımı denedim.
Jisoo: Soojin, izninle bir kaç gün sizin evinizde konaklamak istiyorum.
Soojin: Tabiki unnie bana gelebilirsin.
Jisoo: Oh, yeni ev almışsın doğru merak ediyorum.
Soojin: Ah evet annem yıpratmıştı, bu arada unnie olayları duydum ama sen Jisoo Kim sin bu yüzden inanmadım.
Jisoo: Teşekkür ederim bebeğim o zaman görüşürüz ♡
Soojin: Görüşürüz ♡
(Ah Soojin üzümlü kekim ah)
●
"Kim Jisoo, 27 yaşındayım, Hankuk Üniversitesi Hukuk Fakültesinden mezun oldum."
"Pekala Jisoo hanım hiç deneyiminiz var mı veya yaptığınız başka bir iş?"
İşte bu soru, duymak istediğim son sorulardan biriydi. Sağ elimle saçlarımı parmağımın arasından geçirerek derin bir nefes verdim. "Yaklaşık 6 senedir oyunculukla uğraşıyorum bayım."
Hafif bir tebessüm ettim ve elimi dizimin üstüne koydum. Adam utanmasa adresimize ister, ne kadar boş.
"Neden oyunculukta vazgeçtiniz?"
Tanrı aşkına zaten Korelisin nasıl beni tanımazsın. Gergince gülümsedim ve yumruk yaptığım elimi adamın isminin yazdığı yarı saydam cam isimliğinin önüne yumuşakça vurdum. "Bayım lütfen daha fazla özeline girmeyiniz, ismimden önce hangi lipbalm kullandığımı ve yanımdaysa vermemi istediniz, haddinizi aşıyorsunuz.
"Zengin kalkışı yaparak adama sert bakışlarımı gönderdim. "Bay Kim Taehyung mail adresimden CV mi atacağım, Saygılar."
"Tamam Kim Jisoo bakacağım."
Zevzek.
Diğer kurgulara göz atmayı unutmayın!
~
bydaisy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER ||•jinsoo
FanficAvukat Jin ile Profesyonel oyuncu Kim Jisoo. Jisoo oyunculuk hayatı bitince hayatta onu neler karşılayacaktır? (jinsoo) By@Eunmiiblmy