Cynthia je ustao. Prvo što je ugledala male plišane jednorozi su ona dobila za svoj 14. rođendan. Hodala pokraj jednoroga i potrčao niza stube do stola za blagovanje.
Njezin brat, Lucienne, već je sjedio i jeo kao i uvijek, krišku kruha.
Cynthia je zdravicu rajčice i rekao, "Bye idem u knjižnicu dobili novu čitanje materijala!"
Nakon toga, ona je već bila na putu do podzemne željeznice. Cynthia kupio Dnevna ulaznica i uđe u odjeljak 7. pogon nije dugo trajalo, pa Cynthia je također vrlo uzbuđen o knjižnici. Nakon zaustavio podzemne željeznice Cynthia izišao i krenuo ravno u knjižnicu. Na ulazu u knjižnicu promrmljala nešto za sebe. Zatim je otvorio vrata i ušao u radosti. Knjižničar je već znao Cynthia jako dobro, kao što je Cynthia često dolazio u knjižnicu. Cynthia ih dočekali, a zatim je otišao pomoću stubište u odjeljku romantiku romana. U tom pretincu, oni su već znali nažalost sve knjige. Sada je u potrazi za nešto drugo. Dakle, ona je otišla u pretinac uz romantiku pretinac. To je misterij triler pretinac. Uzela staru knjigu u ruke i čitati na leđima vila koje treba ispuniti tri želje. Ona posudila iz knjige za 3 € i tako otišao kući. Kod kuće, sjela na kauč i uzeo staru knjigu u ruci. Ona je otvorio prvu stranicu i pročitati. U knjizi je malo želje. Cynthia mislili o tome i odlučili napraviti želju. Željela je lijepu haljinu, tako da bi se konačno pronaći pravu ljubav.
Nakon zahtjeva, što je zatvorio knjigu i otišao spavati u svom krevetu Sljedećeg jutra udario Cynthia joj deku na pod i ustala puna radosti. Otvorila je ormar i pronašli lijepu haljinu s oznakama: "Lily haljinu". Ljiljani haljina je lijepa! To je stvarno jednostavan i imao plavo kad je točno izgledao, cvjetni uzorak. Cynthia odlučio staviti na haljinu i ode iz kuće tako sretan. Ona se nasmiješi i svaku milju su hodali, smijeh joj je sve veći i veći. Dok konačno Ashley je pogled, susrela. Tko je Ashley? "Najbolji i najveći" djevojka u školi. Ona nije mogla priuštiti dizajnersku odjeću. Čak i puno toga! Cynthia Ashley izgledala zbunjeno, a zatim je otišao dalje. Ashley nazvao nakon Cynthia: "Ja ću vam još kuja Ova haljina će biti moje !!" Cynthia je to prijetnja nije vrlo ozbiljna. No, kao što je Cynthia smjer Farma pogledao njezine oči bile su prilično veliki.
YOU ARE READING
Ljiljan haljina
RomanceCynthia je mali sanjar. To ide gotovo svaki dan u javnoj knjižnici i čita ljubavne romane tamo. Jednog dana ona ima želju za nečim drugim i da je knjigu koja izgleda vrlo stara. Ona ga je uzeo i tako je otišao kući. Mi ćemo nastaviti u knjizi :) Sva...