Soulmate

554 62 18
                                    

Zawgyicode

အတိတ္တခ်ိဳ႕ကို ေျမလွန္ၾကည့္ၾကမလား...အဲ့ဒီအတိတ္ေတြကို ျပန္သြားၾကည့္ရင္​ေတာ့ သူတို႔ႏွစ္​ေယာက္ရဲ႕ လွပတဲ့ အမွတ္တရ နယ္ပယ္တို႔က ႀကိဳဆိုပါသည္ဆိုေသာ ဆိုင္းဘုတ္ကို ဦးစြာေတြ႔ရလိမ့္မည္...

"Hyung...''

"Jungkookie....''

ေခၚတာခ်င္း တူသြားတာမို႔ သူတို႔တေယာက္မ်က္ႏွာ တေယာက္ၾကည့္ၿပီး ရယ္လိုက္ၾကသည္...

"Lamb Kebab သြားစားရေအာင္လို႔ ေျပာမလို႔လား...''

"Hyungလဲ အတူတူပဲမို႔လား...''

သူျပန္ေမးလိုက္ေတာ့ Hyungကလဲ ျပံဳးရင္းေခါင္းၿငိမ့္ျပသည္...

"သြားၾကစို႔ေလ...''

"အြန္း...ျမန္ျမန္သြားၾကတာေပါ့...''

လက္ဆန္႔တန္းေပးလိုက္ေတာ့ Hyungက သေဘာ​ေပါက္စြာ သူ႔လက္ကိုဖမ္းဆြဲ ဆုပ္ကိုင္လာသည္...မိမိလက္ဖဝါးျပင္ထဲ ေရာက္႐ွိလာသည့္ ထိုလက္ေလးကို သူအနမ္းဖြဖြ ေႁခြလိုက္သည္...

ျပန္ရသည္ကေတာ့ Hyungဆီက ႏူးၫြတ္တဲ့အၾကည့္တို႔ေပါ့...

"Jungkookieက အရြယ္ေရာက္လာၿပီ...''

သူ႔ဘက္ကိုလွည့္လို႔ ႏႈတ္ခမ္းပါးပါးကို အတန္ငယ္ဆူၿပီး ေျပာလာတာမို႔ သူရယ္လိုက္သည္...

"ကြၽန္ေတာ္အရြယ္ေရာက္လာေတာ့ ဘာျဖစ္လို႔လဲ Hyungရဲ႕...''

"ဘာျဖစ္ရမွာလဲ...ငယ္ငယ္ကလို Hyungထက္ ခႏၶာကိုယ္မေသးေတာ့ ရင္ခြင္ထဲထည့္ၿပီး ဖက္ထားလို႔မွ မရေတာ့တဲ့ဟာ....''

Hyungက အဲ့လိုပဲ...အျမဲတမ္း သု႔ကိုကေလးတေယာက္လို ဆက္ဆံခ်င္တာ...အရင္ကေတာ့ Hyungအဲ့လိုျပဳမူတိုင္း ေပ်ာ္ေနတတ္ေပမဲ့ ဆယ့္႐ွစ္ႏွစ္ေက်ာ္သြားလို႔ပဲလား...

Hyungအေပၚ ကေလးတေယာက္လို ဆိုးခ်င္တာထက္ Hyungအားကိုးရတဲ့ ခ်စ္သူတေယာက္အျဖစ္သာ ရပ္တည္ခ်င္လာသည္....

"Hyung....''

ကားရပ္လိုက္တာနဲ႔ ခပ္တိုးတိုးေခၚလိုက္​ေတာ့ Hyungက မ်က္လံုးေလးဝိုင္းၿပီး လွည့္ၾကည့္လာသည္...

"မွတ္ထားေနာ္...ကြၽန္ေတာ္တို႔က Soulmateေတြ...''

Hyungလက္ေခ်ာင္းေလးေတြၾကားထဲ သူ႔လက္ေခ်ာင္းေတြ ထိုးထည့္ရင္း စူးစိုက္ၾကည့္၍ဆိုေတာ့ ေကြးၫြတ္လာသည့္ ႏႈတ္ခမ္းပါးက လွရက္လြန္းေန၏...

YOonKOok-LayerWhere stories live. Discover now