Mina je otisla kuci,a ja sam otvorila prozor i dugo sam gledala zvijezde.Vrijeme je da objasnim i ko je Mina,ona je moja najbolja drugarica iz drugog zivota ili ti iz Seula.Prva mi je prisla kada sam se doselila ovde,zajedno sa Sanom i Momo.Sjetila sam se da nisam procitala ona pisma.Otisla sam i izvadila sam in ispod kreveta.Prvo sam uzela da procitam pismo od Yune.
Pismo
,,Draga Y/n,ako ovo citas ti si sigurno sada u svojoj sobi u Seulu i citas ovo pismo.Zeljela sam da ti se izvinim sto nisam dosla da te ispratim,ali sam ti posala ovo pismo.Ti znas,da sam vam govorila kako cu se prijaviti na koledz u Americi.Pa primljena sam.Sutra idem,i od svih obaveza nisma mogla da se pozdravim sa tobom.Sada nemoj biti tuzna sto se necemo pozdraviti jer ja vec jesam i jako se kajem zbog toga.I zelim ti sve najbolje i najljepse u ovoj skolskoj godini.I da nadjes decka.Sve u svemu ima mo telefone vidjecemo se i pricati ce mo.A i vidimo se sljedece godine u Busanu".
Yuna❤
Ona ide u Ameriku.Malo sam tuzna,sto sam otisla a nismo se pozdravile.Uzela sam drugo pismo i otvorila sam ga.
Pismo 2
,,Hej Y/n zao mi je sto nisam dosao da se pozdravim sa tobom.Ali sam odlucio napisati pismo,malo je cudno i glupo sto cu ti ovo ovako reci ali,volim te.Nisam mogao da ti drugacije saopstim ovo.Znam ti si sada u Seulu,ali vracas se za godinu dana zar ne.Cekam te Y/n".
Kai❤
Kai.Zasto je ovo sada rekao,kada nisam u Busanu.Zasto je cekao.Zasto nije rekao prije svega ovoga.U ocima su mi se pocele stvarati suze.Jedna suza mi je skliznula niz obraz.Kai je jedan od prvih mojih muskih prijatelja,na pocetu mog skolovanja u Busanu on mi se svidjao.Ali on nije obracao paznju na mene.Jednom smo imali izlet,isli mo u park prirode.Kai i ja smo bili par,naravno samo par na izletu.On je prvi poceo tada pricati,i kroz svo to vrijeme smo se sprijateljili.I vise ga nevidim kao simpatiju,vec kao prijatelja.Ali opet ga volim i on mene,ali ja sam u ovom prokletom Seulu.Neznam dali ste primjetili,ali ovaj moj drugi zivot u opste ne volim.Razlog su ljudi,ovde su ljudi malo losi,naravno i u Busanu je puno takvih ljudi,ali sa njima nemam neki veliki kontakt.I u skoli u Busanu nemam nekih tako zvanih neprijatelja.Ali ovde je druga prica.Ali cu vam to ispricati poslije.Iz misli su me trznula vrata koja su se naglo otvorila.
Ja:Ahhh Sobin,jesi li ikada cuo za kucanje
Sobin:Kucao sam,ali mi ti nisi otvorila
Ja:A sta zelis uopce
Sobin:Mama te zove na veceru
Ja:Uredu stizem
Sobin:Dobro,a cekaj jesi li ti to plakala
Ja:Ma nisam
Sobin:Da jesi,obrazi su ti crveni kao i oci.Znam kako izgledas kada places
Ja:Ne nisma plakala,i hajde mo na veceru
DU LIEST GERADE
DVA ZIVOTA
RomantikMoj zivot je putovanje,i selidbe iz jednog u drugi grad.Zbog posla mog oca moramo zivjeti u dva grada.Procitajte pricu i saznajte ostatak...