Πρώτη επαφή

49 3 0
                                    

-ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ ακούω τον ενοχλητικό κολλητό μου να μου φωνάζει στο αφτί

-Λίγο ακόμη ρε Άλεξ

- Τι λίγο ακόμη Δανάη μου πρέπει να σηκωθείς εχει πάει ήδη 7 παρα τέταρτο και μην ξεχνάς 9 πρέπει να είσαι στην εταιρεία !

- Εντάξει σηκώνομαι σηκώνομαι!!
Πηγαίνω στην κουζίνα και βλέπω ότι ο κολλητός μου τελικά ίσως και να με αγαπάει αφού μου έχει ετοιμάσει πρωινό.

- Άντε υπναρού φάε και ετοιμάσου πρέπει να φύγουμε σε μια ώρα!!

- Εντάξει το χωω τρέχω να ετοιμαστώ!!
Πηγαίνω τρέχοντας στο μπάνιο του Άλεξ και βλέπω πως η κατάσταση είναι απελπιστική! Ίσως τελικά δεν έπρεπε να βγούμε χθες το βράδυ και το έλεγε ο Άλεξ!! Μμμ.. Πρώτη ημέρα πρακτικής πρέπει να κάνω ένα απαλό αλλά εντυπωσιακό μακιγιάζ. Αχχ πάλι θα βγω σαν κλόουν. Καταφέρνω μετά από πολύωρη προσπάθεια να πετύχω το όσο γίνεται πιο τέλειο αιλαινερ και έχοντας κάνει και μια διάφανη βάση προσπαθώ να βρω τι θα φορέσω.

Επιλέγω να φορέσω κάτι σειφ το μαύρο υφασμάτινο παντελόνι μου και ένα άσπρο πουκάμισο με τα γαλάζια mules μου!! Πολύ βαρετό ναι ξέρω αλλά μου έχουν πει ότι καλό είναι ως μαθητευόμενη να είμαι όσο πιο απλή γίνεται!

Πιάνω τα μαύρα μαλλιά μου σε μια ψηλή αλογοουρά αφήνοντας εκτεθειμένο το λαιμό μου στον οποίο τοποθετώ μια διακριτική αλυσιδουλα και φυσικά βάζω και τα αγαπημένα μου σκουλαρίκια με διαμαντάκια.

Τοποθετώ τα τελευταία απαραίτητα πράγματα στην τσάντα μου την MCM δώρο του Μπαμπά λόγω της εισαγωγής μου στο Πανεπιστήμιο.

Αφού λουζουμαι με άρωμα πηγαίνω προς το σαλόνι όπου βλέπω τον Άλεξ έτοιμο μέσα στο μπλε του κουστούμι το οποίο αναδεικνύει τα γκρι του μάτια να με περιμένει.

- Δεν άργησα είδες!!
- Εντάξει σήμερα θα είμαστε στην ώρα μας! Δεν ξέχασες κάτι ;;
-Όχι όλα εντάξει! Ξεκινάμε;;
- Ναιιι..! Πάω να φέρω το αυτοκίνητο κλείδωσε και κατέβα θα σε περιμένω.

Ο Άλεξ δουλεύει κι αυτός στην εφοπλιστικη εταιρία και συγκεκριμένα ως νομικός σύμβουλος εφόσον είναι πτυχιούχος δικηγόρος. Εκείνος με σύστησε στην εταιρία και του είμαι ευγνώμων γι'αυτό! Γνωριζόμαστε από μικροί και με προσέχει σαν να είμαι η μικρή του αδερφή εξάλλου μου ρίχνει και 7 χρόνια εγώ είμαι στα 20 και αυτός στα 27

Τον βλέπω ήδη στην είσοδο της πολυκατοικίας του να με περιμένει με το αμάξι! Κοιμήθηκα στο δικό του σπίτι εχθές το βράδυ για να πάμε μαζί πρώτη μέρα στη δουλειά. Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ αγχωμένη γαιτι δεν ξέρω τι με περιμένει!

Στο αυτοκίνητο η ώρα περνά γρήγορα και ευτυχώς δεν είχε πολύ κίνηση! Φτάνουμε αισίως και στην ώρα μας στην δουλειά και με λιγότερο άγχος καθώς στο αυτοκίνητο έχει ήδη προηγηθεί ένα μουσικό σόου από εμένα και τον κολλητό μου

Κατεβαίνω από το αμάξι και κατευθυνόμαστε προς την είσοδο του εντυπωσιακού και επιβλητικου κτηρίου που δεσπόζει μπροστά μας.

Στην είσοδο μας καλωσορίζει μια ευγενέστατη κοπέλα γύρω στα 30 εμφανισημη με όμορφα διαπεραστικα
Μπλε μάτια καθώς και με πλούσια ξανθά μαλλιά

Εδώ αποχωριζομαι τον Άλεξ και η συμπαθέστατη Νεφέλη με κατατοπιζει στην εταιρία. Με οδηγεί στο "γραφείο" μου αν και δεν νομίζω ότι μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε έτσι όμως παρόλα αυτά η χαρά μου είναι τεράστια καθώς το γεγονός πως και μόνο θα μάθω του δουλειά που μου αρέσει με γεμίζει!!

Η ώρα έχει πάει 12 και σε μισή ώρα ο διευθύνων σύμβουλος ο οποίος είναι ο γιος του ιδιοκτήτη της εταιρείας θα με περιμένει στο γραφείο του για να με γνωρίσει και να μου εξηγήσει τα καθήκοντά μου.

Έχω μισή ώρα ακόμα όποτε καλό θα ήταν να ανανεώσω όσο προλαβαίνω το μακιγιάζ μου γιατί πληροφορήθηκα από την Νεφέλη ότι ο κ. Μακρής ο ΣΕΟ της εταιρίας είναι κούκλος.

Κατευθύνομαι προς τις τουαλέτες που μου υπέδειξε προηγουμένως η Νεφέλη και σουλουπωνομαι ξανα όπως και όπως και φεύγω τρέχοντας προς το γραφείο του γιατί συνειδητοποιώ πως η ώρα είναι 1 παρά 20!

Αναστατωμένη και αγχωμένη προσπαθώ να βρω το γραφείο του γιατί φυσικά με το άγχος μου έχω χάσει τον προσανατολισμό μου σε αυτό το τεράστιο κτήριο. Μια πόρτα ανοίγει απότομα και με παρασέρνει κι εμένα μαζί στο άνοιγμα της και τσουπ η Δανάη στα 4 πεσμένη στο πάτωμα.

Σηκώνομαι πάνω γρήγορα και αντικρίζω ένα θεοοο γύρω στα 35 ψηλό με ανοιχτές πλάτες και δύο υπέροχα μαύρα μάτια τα οποία αναδεικνύονται με το μαύρο του κουστουμι που παρεμπιπτόντως αγκαλιάζει υπέροχα το κορμί του..!!

Με τσεκάρει απροκάλυπτα από πάνω μέχρι κάτω! Το ίδιο κάνω και εγώ!

Και εκεί που έχω λιώσει στο οφθαμολουτρο ακούω από μέσα μια κοπελίτσα να φωνάζει κυρίε Μακρηη και τότε συνειδητοποιώ ότι αυτός το κουκλί είναι το αφεντικό μου ...!

Το καλοκαιρι μουWhere stories live. Discover now