Δύσκολο Βράδυ

23 3 0
                                    

Η ώρα έχει πάει εννέα και μισή το βράδυ και εγώ ακόμη αρχειοθετώ κάποια έγγραφα που μου έχει αναθέσει ο κ. Δημήτρης  Μακρής αχχ... Η αλήθεια είναι ότι με κούρασε πολύ σήμερα και όχι όπως θα ήθελα!

Τοσο που τελικά δεν ξέρω αν θα βγω σήμερα μαζι με τον Άλεξ και τον φίλο του.

Αλλά εκτός αυτού για να βγω πρέπει να με αφήσει κιόλας ο Δημήτρης.
Απορώ δηλαδή αυτός ο άνθρωπος πότε φεύγει από την δουλειά ; Δεν έχει προσωπική ζωή ;;

Τον βλέπω ξαφνικά να με κοιτά ενώ στέκεται στην πόρτα. Αυτός ο άνθρωπος ατσαλακωτος πραγματικά!

-Κύριε Μακρή δνε σας κατάλαβαα. Σε λίγο θα τακτοποιήσω και τα τελευταία αρχεία.

-Μπορεις να φύγεις. Έκανες αρκετά για σήμερα τόσα ώστε να αναπληρώσεις την πρωινή σου ατασθαλία. Από εμένα είσαι ελεύθερη.

- Ευχαριστώ πολύ κύριε Μακρή

- Καλό σας βράδυ δεσποινίς!

-Επισης..!

Φεύγει από το γραφείο μου και εγώ με γρήγορες κινήσεις μαζεύω τα πράγματα μου για να επιστρέψω σπίτι. Και τότε συνειδητοποιώ ότι ο Άλεξ έφυγε νωρίτερα από εμένααα. Πώς θα γυρίσω τώρα σπίτι ;;

Κατευθύνομαι προς την έξοδο της πλέον άδειας εταιρίας και ενώ είμαι έτοιμη να καλέσω ταξί ένα αμάξι μου κορνάρει.
Τι αμάξι δηλαδή αυτοκίνηταρα!!

Κατεβαίνει το τζάμι και βλέπω το αφεντικό μου. Ναι καλά καταλάβατε τον Δημήτρη!!

-Θα ήθελες να σε πάω κάπου;

-Αχ όχι ευχαριστώ μην σας βάζω σε κοπο.

- κανένας κοπος για εμένα. Αλλιώς δνε θα προσφέρουν.

-Εχω καλέσει ήδη ταξί (εντάξει ψέμα το ξέρω ) οποτεεε..

-Εγινε καληνύχτα σαας

Και τότε τον βλέπω να εξαφανίζεται από μπροστά μου. Καλέ τι αγενεστατος.

Φυσικα και ήθελα να πάω μαζί του σαν τρελή . Στο αμάξι εννοώ φυσικαα.

Αλλά ντρεπόμουν! Εξάλλου τι εντύπωση θα του έδινα αν του έλεγα ναι.
Αλλά σίγουρα δεν μπορούσε να γίνει χειρότερη λόγω της πρωινής μου συμπεριφοράς.

Πάντως πρέπει να φαίνομαι πολύ κουρασμένη για να μου προσφέρει κάτι τέτοιο.

Βρίσκω ένα διερχόμενο ταξί και του δίνω την διεύθυνση του σπιτιού μου.

Επιτέλους σπίτιι. Το μόνο που χρειάζομαι αυτή τη στιγμή είναι ένα ζεστό μπάνιο για να χαλαρώσω.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Sep 22, 2021 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Το καλοκαιρι μουTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang