Katie Spring

16 1 0
                                    

,,Ale Jacobe! Je to důležitý případ, nikdo není lepší než vy a váš tým, potřebujeme vás! Nemůžete tenhle případ nechat jen tak!" ,,Mohl by si už laskavě držet hubu Miku?! Už mi to tady meleš ani nevím kolikátej den! Tak dobře! Vezmu si ten případ na starost ale už mi o tom neřekneš ani slovo! Jasný?!" ,,Ano, ano. Tady máš věci co o tom víme a já už běžím, dík" řekl Mike, podal mi kartu s informacemi a rychle seběhl schody do své pracovny ,,Bože to je idiot. Nechápu jak tady může ještě pracovat" ,,Je všechno v pořádku Jacobe?" ,,Jo Lussy... jenom jsem se ujal toho případu." ,,Mike tě překecal že?" ,,Jo..."

Představím vám tak nějak asi hlavní postavy tohohle vyšetřování:
Jacob - Hlavní detektiv
Mike - Spolupracovník na základně co přiděluje případy
Lussy - Jedna z hlavních v Jacobově týmu
Steve - Jacobova pravá ruka, také člen jeho vyšetřovacího týmu
Alice - Dlouholetá kamarádka Jacoba, členka jeho týmu
Thomas - Děsně chytrej ale občas se chová jak idiot, opět člen týmu
Emily - Vyřyzuje věci ohledně případů, členka týmu

To by bylo prozatím k hlavním postavám vše, určitě se k nim v budoucnu někdo přidá.

,,Takže Katie Spring, tělo bylo nalezené bez pravé ruky, s prostřelenou hlavou. Našlo se 13. května 2014. To není zase tak dávno. Sebevražda je nepravděpodobná, je tu i adresa. No tak se tam jedem podívat. Jdete? A kde je zase Thomas?! Tyvole já ho zabiju."
,,Jsem tady! Už jsem tu! To bylo schodů." ,,Laskavě se uklidni Thomasi, dostali jsme ten případ takže nemáme nějak moc času. Běžte do auta, řídím."
,,To zas bude..." odsekla Alice. ,,Alice, ty si ty tvoje debilní kecy strč třeba do prdele!" Zařval jsem na ni když sbíhala schody. ,,Jacobe, měl by jsi se trochu uklidnit..." uklidňovala mě Lussy ,,Pardon, jsem hrozně v nervech, tak pojďme už."

*na místě činu*

,,Tady se to teda stalo. No netipoval bych to, že by někoho takového zabili zrovna ve Wall Street. No nic, jdeme se tam podívat" a šli jsme společně k domu kde Katie byla údajně zavražděná. Zaťukali jsme na dveře a vyšel muž tak asi ve středním věku. ,,Kdo jste?" Zeptal se zmateně. ,,Detektiv Brown, a tohle je můj vyšetřovacíe tým. Dostali jsme případ Katie na starosti." Řekl jsem a ukázal jsem moji vizitku, a čekal jsem jestli z něj něco vypadne nebo tam bude jen tak stát. ,,Aha, a povolení máte?" zeptal se. ,,Jistě, tady." a ukázal jsem mu že máme povolení na to, to tady prohledat. ,,Tak pojďte dál pane Browne." řekl a pustil nás všechny dovnitř. ,,Hm, takže našli ji tady v obývacím pokoji že?" Snažil jsem se komunikovat s tím chlapem. ,,Ano" ,,Dobrá. A našla se tedy bez pravé ruky. A ta se našla?" ,,No, nikdo po ní nějak nepátral." ,,COŽE?! jak jako nepátral? Můžou tam být důležité otisky, třeba kvůli tomu jí ta ruka chyběla. Ach bože. Kdo tenhle případ měl přede mnou?" ,,Myslím nějaký Bill Daves, ale nejsem si jistý pane Browne." ,,Dobře, Jo a neříkejte mi pane Browne, jsem Jacob." ,,Jistě pan-... ee teda Jacobe." Pousmál jsem se na něj a šel jsem se podívat do ložnice. Postel byla ustlaná a celá místnost byla uklizená. Vrátím se sem později, řekl jsem si v hlavě a mířil jsem za Lussy do kuchyně. ,,Něco zajímavého?" Zeptal jsem se a otočil jsem svůj pohled na Lussy. ,,Ani ne, v lednici je prošlé jídlo, občas tady proběhne myš a je tu nehorázný bordel. A byl zapojený mixér když jsem přišla..." řekla Lussy a vyděšeným výrazem se na mě podívala. ,,Hm nějaké otisky prstů?" Zeptal jsem se a trochu jsem znejistil. ,,Ano, už jsem je poslala aby zjistili koho jsou, byly na tom mixéru..." odpověděla mi Lussy a nahlas polkla. ,,A kolik že té Katie bylo?" Zeptal jsem se abych nahodil jiné téma. ,,Prý 15 ale nějak mi nesedí že by bydlela sama v tomhle domě, buď tu musela s někým bydlet a nebo nevím teda." ,,Hm 15 říkáš? Zajímavé. No díky, pokračuj ve své práci." mrkl jsem na ni a šel jsem se podívat co dělají ostatní. Nikdo nic zvláštního nenašel, tak jsem se vrátil do ložnice. Prohledal jsem skříň, malý noční stolek a dva větší šuplíky pod postelí, bylo tam samé oblečení. Ale pak se mi zdálo že v té posteli něco je. Opatrně jsem odkryl bílou peřinu a ano, opravdu tam něco bylo. Malý kufřík obalený potravinářskou fólií okolo kterého byly naskládané polštáře aby kufřík nebyl vyšší než zbytek peřiny. Radši jsem ho neotvíral a zavolal jsem na základnu že jsem našel velice podezřele vypadající kufřík. Poslali za náma dva lidi z laborky a kufřík odvezli. Dál jsem to nějak neřešil a šel jsem se porozhlédnout do jiných místností. ,,Jacobe! Rychle!" volal na mě Steve z pracovny. ,,No? Proboha..."

Vražda ve Wall StreetKde žijí příběhy. Začni objevovat