Darcy Spring

11 3 0
                                    

,,To je další člověk?!" vyjekl jsem, div jsem málem nespadl na zem. ,,A-ano, zřejmě její spolubydlící." odpověděl s hrůzou v očích Steve. ,,Takže tu rozhodně nebydlela sama, už od začátku mi to přišlo nějaký divný." řekla Lussy a radši rychle odešla z místnosti, jelikož se jí nedělalo dobře. ,,Odvezte ji na pitevnu, musíme rychle zjistit kdo to je." řekl jsem a zavolal jsem na základnu. Tělo mrtvé ženy opět nemělo ruku, ale tentokrát levou, ne pravou jako Katie. Tělo mělo několik řezných ran na rukou, krku a chodidlech. Bylo zabalené v nějakém starém kusu oblečení. Byla to starší žena tak 30-40 let, blond vlasy, menšího vzrůstu. Musela tu ležet už delší dobu. Byla na hrudi od krve, ale nevypadalo to na její krev. No ale uvidí se. Za zhruba 15 minut si pro ni přijeli. Opatrně ji zabalili a odvezli. Já i s mým týmem jsme už taky šli. Nasedli jsme do auta a jeli směr základna.

*na základně*

,,Jdeme se podívat do té pitevny?" zeptala se Emily. ,,Ano, ano už jdeme." Řekl jsem a vyrazili jsme. ,,Tak? Víme kdo to je?" řekl jsem a ani jsem nepozdravil. ,,Ano Jacobe, je to Darcy Spring, matka Katie." ,,Matka? Zajímavé..." ,,Zavražděná byla asi den před Katie, střelená pistolí Walther PPQ M2 zezadu do hlavy. Stejně jako Katie. A ta krev na její hrudi je krev Katie. Vzala jsem jejich DNA. A chybí jí kus chodidla, zřejmě jí ten kus usekli mixérem, ale to si nejsem jistá." řekla Ashley. ,,Aha... Dobře díky moc." Poděkoval jsem a odešli jsme z pitevny. Z nějakého důvodu jsem měl podezření že Katie zabila svoji matku, ale zároveň mi to nedávalo smysl. Na pitevnu jsem šel jenom já a Emily, takže jsme se vrátili do pracovny abych to celé řekli ostatním. ,,Takže, je to Darcy Spring, matka Katie Spring. Byla údajně zavražděná den před Katie a střelená zezadu do hlavy pistolí Walther PPQ M2. Krev na její hrudi nebyla její ale Katie. A chybí jí kus chodidla, zřejmě jí ho někdo usekl mixérem. A pořád mi leží v hlavě jestli ji náhodou nezastřelila Katie, když na ní byla její krev. Ale zas si říkám že mi to nedává smysl. Asi potřebuju kafe." ,,Taky bych si jedno dala." řekla Alice a prostě si pro něho šla. ,,Takže matka... ale co otec?" Zeptal se Steve. ,,Ten už je něco přes 3 roky po smrti..." řekl jsem a sedl si na židli. ,,Zítra se zeptáme po sousedství, třeba někoho zahlédli." řekl Thomas. ,,Určitě, musíme tomu přijít na kloub." odpověděl jsem a napil sem se kafe co nám všem Alice donesla. ,,No, ale pořád se musíme jít ještě zeptat na ten kufřík. Tak kdo půjde se mnou?" zeptal jsem se. ,,Já půjdu." řekla Lussy. ,,Tak jdem."  A vyrazili jsme do laborky. ,,Tak, přišli jsme se podívat na ten kufřík." řekl jsem opět bez pozdravu. ,,Ah jistě, pan Brown. Takže kufřík jsme opatrně otevřeli a byla tam useklá pravá ruka Katie Spring, byli jsme s ní už na pitevně a odebrali jsme i DNA. Ale ruce chybí 3 prsty. Nevíme proč ale zřejmě byli useknuté mixérém." řekla Mia a podívala se na mě. ,,HA! Já to věděl, věděl jsem že tam bude ta ruka, ale ten mixér... už druhý podezření... no ale děkujeme vám mnohokrát. Pojď Lussy jdeme." ,,Naschle..." Rozloučila se Lussy a za náma se zavřeli dveře. ,,Věděl jsem že tam bude ta ruka. Hej Lussy jsi v pohodě?" Zeptal jsem se když jsme šli po chodbě směrem do naší pracovny. ,,Jo... jenom mi ten mixér děsně vrtá hlavou..." řekla Lussy a vyděšeným výrazem se na mě podívala. ,,Prosimtě, klid. Bude to v pohodě, zítra se to vysvětlí, uvidíš." Odpověděl jsem jí, a objal jsem ji. Přišli jsme do pracovny a opět jsme to celé museli říct zbytku týmu. ,,Takže! Já to věděl... VEDĚL JSEM ŽE TAM BUDE TA RUKA!" Zajásal jsem a pokračoval jsem ,,No ale pokračujeme, v kufříku byla tedy práva ruka Katie jak jsem říkal. Ale, té ruce chybí 3 prsty, zřějmě byli useknuté opět mixérem..." ,,Ten mixér... Katie ním usekli 3 prsty a Darcy kus chodidla..." řekla Emily sklesle. ,,No jo no, Zítra se zaměříme na ten mixér." řekl jsem a dopil jsem si svoje kafe. ,,Už by jsme měli jít domů, tak pojďme. Udělali jsme dneska pořádnej kus práce." Pochválil jsem je a vyrazili jsme všichni zpátky do svých domovů.

Vražda ve Wall StreetKde žijí příběhy. Začni objevovat