Ihastus?

667 14 1
                                    

Eletään vuotta 2020 kun Aleksi Kaunisvesi oli liittynyt bändiin.
Olli:
Se oli outoa aikaa, kun Aleksi liittyi. Ihastuin häneen samantien! Tuntui kuin olisi ollut tuhat perhosta vatsassa, en usko että Aleksi tunsi samaa minua kohtaan. Mietin että voisinko kertoa hänelle tunteistani mutta en uskaltanut, ainoa kenelle olen kertonut on Joonas Porko.
Aleksi:
Kun liityin bändiin, mietin että en ihastuisi keneenkään mutta mites siinä sitten kävi, ihastuin Olli Matelaan. Minun pitäisi varmaan kertoa tunteistani? En tiedä tykkääkö hän minusta takaisin, toivoisin niin.. Mutta olen kertonut Joonakselle, hän on todella luotettava!

Päivä kun Aleksi liittyi bändiin:
*Aleksi kävelee sisään studiolle*
Kaikki tervehtii Aleksia, Niinkuin myös Ollikin. Aleksi kysyy "Kuka voisi esitellä mulle paikkoja?"
"Mä!" Vastaa Olli.
Olli ja Aleksi lähtevät kiertelemään studiolle, "noin tällänen paikka tää on!" Olli sanoo
"Tää on todella hieno paikka" Aleksi vastaa
* Olli ja Aleksi menevät jätkien luo takaisin* Joonas kysyy "pelataanko totuutta vai tehtävää?" Muut vastaavat "voidaanhan me pelata!"
*kuluu aikaa kunnes on Joonaksen vuoro kysyä*       "  totuus vai tehtävä Olli?" Joonas kysyy, Olli vastaa "tehtävä!" "Pussaa parhaimman näkösintä jätkää täältä" Joonas sanoo, *Olli pussaa Aleksia* kaikki huutavat "uuuu".

Mennään pari päivää eteenpäin..
*Aleksi on suihkussa peseytymässä, kunnes joku koputtaa oveen*
Aleksi huutaa "odota hetki!"
*Aleksi laittaa pyyhkeen päällensä ja menee avaamaan oven ja huomaa että Olli on siellä*
"Olli mitä sä täällä?" Aleksi kysyy punastuneena, Olli vastaa tulipunaisena " ummh..mulla oli aika tylsää pääsisikö sisään?" Joo tottakai" Ale vastaa..

Olli and AleksiWhere stories live. Discover now