the weeknd- high for this1: sana çığlık attırabilirim, Jeongguk.
——
"Onu görmeliydin. Aletimin her yerinden salya akıyordu."
"Mm-hm."
"Sonunda ağladı. Kendimi gerçekten kötü hissettim, bu yüzden durdum ama gerçekten çok ateşliydi."
"Bu harika."
"Durduğum an bana devam etmem için yalvarıyordu resmen."
"Hı-hı."
"Elimi başına koyup bastırmama bile izin verdi. Dominant olmanın bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum."
Kim Seokjin, gözlerinde sinir bozucu bir parıltıyla dizüstü bilgisayarından başını kaldırıp karşısındaki çocuğa baktı.
Jeongguk, boynundaki morlukları incelemek için telefonunun ön kamerasını kullanmakla o kadar meşguldü ki, üzerindeki bakışları fark etmemişti bile.
"Dinle, cinselliğini falan keşfetmene gerçekten çok sevindim, ama çalışmam gerekiyor izin verirsen." diyerek Jeongguk'a baktı.
Tezin ne olduğunu bile anlamadığı eski güzel günlerini çok özlemişti.
Jeongguk Seokjin'e döndü ve özür dileyen bir bakış attı, yanakları pembeye dönmüştü.
"Üzgünüm hyung."
Suçluluk duygusuyla midesi bükülen Seokjin iç çekti, ancak sabahın onunda Jeongguk'un cinsel hayatını gerçekten duymak istemiyordu.
Saat sabahın onuydu ve kütüphanedeydiler. Jeongguk kendisine iri yuvarlak gözleri kırgın, alt dudağı da dışarı doğru bükülmüş bir şekilde bakarken kötü hissetmeye başlamıştı.
Ama sonra, kütüphaneye giren Taehyung ve Jimin'i görünce neşeyle onlara seslendi.
"Taehyung! Jimin! " Onları el sallarken, rahatlatmak istercesine Jeongguk'a dönmüştü. "İşte Jeongguk, onlara anlatabilirsin."
Jeongguk gelenlere bakmak için döndüğünde gözleri parlamıştı. Sahibi eve yeni gelmiş bir köpek yavrusu gibi görünüyordu.
"Ne oldu?" dedi Jimin kaşları çatık bir şekilde.
Seokjin ayağa kalktı ve dizüstü bilgisayarı ile kağıtlarını topladı.
"Seokjin hyung'un kulaklarının bu aralar kimseye açık olmadığını anlayamadın mı hâlâ, Jeongguk? O ve Yoongi hyung çok stresli, biliyorsun. Dün gece Yoongi'ye mesaj attım, ama beni engelledi. Beni engelledi! Bana çok dikkat dağıtıcı olduğumu söyledi. Buna inanabiliyor musun?"
"Hyung," Jeongguk heyecanla yerinde sıçradı, "Dün gece seks yaptım."
Taehyung pencere kenarındaki geniş, siyah koltuğa, Jeongguk'un yanına oturdu. Bacaklarını genişçe açmıştı ve kollarını da başının arkasında birleştirerek olduğu yere yayılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the give and the take | taekook (omegaverse)
FanfictionGenç ve deneyimsiz üniversite öğrencisi Jeongguk, kendisinin dominant biri olduğunu düşünüyordu. Jeongguk'dan büyük ve çok daha deneyimli olan oda arkadaşı Taehyung ise, ona dominant biri olmadığını göstermekte oldukça kararlıydı. - dom : taehyung b...