Lináék láttogatása

16 0 0
                                    


Filia: Sziasztok hazaértem. Sikerült oly hosszú idő után szót váltanom Lináékkal.

Jillas: Én nem bízom abban a vörös lapos sunyi boszorkában.

Filia: Ugyan Jillas nem mondj ilyeneket Lináéknak hála sikerült megmenteni a világot a sötétségtől. Igaz hogy sokszor ellégé felelőtlen gyerekes és megondolatlan és néha már jobban érdekli őt az evés mint a feladata, viszont rá mindig lehet számítani és nem is tudnék elképzelni nála jobb csapat társat.

Jillas: Hát ha ön mondja főnök akarom mondani, Filia kisasszony. Én bízom a megítélő képességében.

Filia: Ó igaz is meghívtam őket magunkhoz.

Jillas: Micsoda?! Mit mondotam én bízom az ítélő képességében de, biztos jó ötlet meghívni őket hozzánk amerre az a brigád jár csak pusztulást hagynak maguk után.

Filia. Ezt úgy mondod mintha ti nem rongálnátok meg itt néha mindent. Ne aggódj minden rendben lesz.

Pár órával később mikor meg érkeztek Lináék

nagy hangzavar és kiabálás közepete

Filia: Minden rendben van nem igaz kínos nevetés. De legalább ennél rosszabb ..... egek majd nem kimondtam a tiltott mondatot. Hú (megkönnyebbült)

Xellos: Milyen tiltot mondatot?

Filia: Mi van csak elég gondolni a bajra és megjelenik? Cefid szerelmére mit keresel itt?

Xellos: Hallottam hogy találkozó lesz ugyhogy, gondoltam bekukantok hogy, mizus veletek.

Filia: Csak Lináéknak szóltam, te nem vagy meghíva ugyhogy, arra van az ajtó.

Egy darabig Xellos csak nézet rá a megszokot vigyoral az arcán.Végül Filia megszólalt kicsit már idegesebben.

Filia: Mi van egyedül nem találsz ki? Netán segítsek neked? Hidel a buzogányommal szívesen kiröpitenélek innét seperc alatt.

Xellos: Seperc alatt kidobnál? Ugyérzem alá becsülőd a képességeimet kedves Filia pedig, azért saját szemeddel is látthatad még anno az erőmet.Igy vissza emlékezve is úgy gondolod hogy, kitudnál dobni. Ahelyet hogy, férjet keresnél, edzhetnél egy kicsit hogy, picit megközelidhesd az erőmet ha annyira el akarsz intézni.

Filia próbál valamit mondani erre de még sem tudot. Mintha érveket keresne hogy ez nem így van de, végül feladja és végleg el némul.

Xellos: Mi van nincs hozzá fűzni valód? Te tényleg elég szánalmas lettél Filia még az edigiekhez képest is. Sikerült túl szárnyalnod magadat.

Ezután Xellos el kezdet rajta nevetni.

Lina: Na jó a jóból is megárt a sok. Xellos ne...

Egy kis fiú: Ne piszkáld a mamámat!

Mielőtt Lina leálithata volna Xellost egy kis fiú gyorsabb volt nála és egyből elkezdte szidni a szörnyet hogy miért piszkálja az ő drága mamáját. Ez a kis fiú nem más volt mint maga Valgav aki előző életében próbálta őt megölni és egyben elpusztitani az egész világot.

Val: Csak hogy tud az én anyám a legerősebb az egész világon a faluban is tisztelik és szeretik őt. Ki vagy te hogy igy beszélj vele?

Xellos: Valóban ez érdekes. Tudják róla hogy nem ember?

Val: Igen.

Xellos: Értem. Az előző kérdésedre hogy ki vagyok én?

Xellos erősen elkezdet gondolkodni hogy mit is mondhason de, végül egy rafinált mosoly kísíretében már megis született a válasz.

Xellos: Hogy én? Én vagyok az anyukád szeretője.

Val: Tényleg?

Lináék szintugy: Tényleg?

Xellos: Tényleg úgy hogy ne agódj amit ilyenkor mondunk egymásnak azzal csak ugráltatjuk a másikat szóval ne agódj nem komolyak.

Val: Valóban?

Xellos: Valóban.

Amelia: Nem érzitek azt hogy, mintha melegebb lenne?

Amelia hátra néz és látja hogy Filia mindjárt felrobban a dühtől.

Filia: Megölőm megölőm hogy,hazudhatot ilyet az én kicsi Val-omnak?!

Xellos: Azt hiszem nekem ideje indulnom.Vigyáz magadra öcskös.

Val: Várj bácsi a nevét nem is mondta!

Xellos: A nevem...

Filia: Xellos én kinyirlak!!

Xellos: Igen ez a nevem Xellos. Viszlát, köszönöm a vendégláttást.

Filia: A soha viszont nem láttásra.

Lina: Azt hiszem jobb lesz ha mi is megyünk. Egy nap kétszer találkozni Xellos-al nem volt a legjobb neked. Úgy hogy,nyugodj le és pihenj egyet.

Filia: Kár, de igazad van valóban nem ártana egy kis pihenés azal le is dőlt a kanapéra.

Gyülőletből szerelem ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin