بسم آلَلَهّ الرحمن الرحيم
البارت السادس عشر
صلي على سيدنا محمد 🌺
وقفنا المره اللي فاتت عند...............
(«وقام ياسين غسل وشه اللي كان كله كاتشب وبيض نيي وشال الملايه اللي كانت علي السرير رماهاا علي الارض ورمي نفسه علي السرير وراح ف ثبات عميق هو كمان وعدي اليوم والكل نام وارتاح وتاني يوم اصحاب مكه جولهاا قعدو معاهاا وهيصوا وف اخر اليوم روحوا وعدي الايام والليالي والشهور و السنين ومكه ف جو عائلي مش بيخلي من مناقرتهاا هيا وياسين اخوهاا وجوليا ولدت وجابت بنتوته قمرر بس باباهاا وسموهاا جويريه وتسنيم ف بيتهاا وطول اليوم بتضحك علي ولادهاا هيا وجوزهاا محمد اللي بيروح شغله ويجي بالليل يقضي الكم ساعه اللي بيغنوه عن اليوم كله مع ولاده قره عينه ومكه اللي كل اسبوع بردو بتروح المستشفى تاخد جرعات كيماوي وممكن تفضل ف الجرعه الواحده اسبوعين ع م تطلع من جسمهاا عشان مش تاثر عليهاا بالسلب وطبعاا ده كله ومش بيخلي من بهدله مكه للممرضين والممرضات ف تركيب الكانيولاا والغضب عليهم وشتمهم بس كل ده بيستقبلوه بصدر رحب عشان اللي مكه بتشوفه ف ايامهاا وبعد سنتين من علاج مكه وولاده جولياا وهدووء العقارب جههه اليومم اللي هيقلب حياه مكه من تاني بعد م كانت فرح والحزن علي خالهاا اسرر خف هو ووجع الفراق اليوم ده هيشقلب حياتهاا بمعني الكلمه»)
And
مكه بتعب وهيا تنظر للهاتف..يالهووي الساعه اتناشر(12)تص الليل ي حجه ونا تعبت سيبيني انام عشان خاطري طب بلاش انتي ي حج محمد سيبهاا تخليني ادخل انام ابوس ايديكم هموووت ونام ي بشررررررررر😭
(ابقي خديني معاكي لما تيجي تروحي ي بت ي مكه 😹🖇)تسنيم..والله منتي داخله غير لما تاكلي غير كده لا
YOU ARE READING
حياه مكه🤍
Acciónمكه فتاه جميله وطيبه عندها 17سنه تعيش مع اهلهاا وهي طيبه جدا مع الكلل ولكن كان لله راي اخر غير من مجري حياتهاا كلهاا وسوف نعرف جميع الاشياء عنهاا ف الروايه من صغر سنهاا للان ان شااء الله ❤