Hannah - (ano konečně jiný pohled :D)
Přišla jsem domů a celou dobu se snažila zpracovat všechno co mi Emily řekla, jenže to nešlo tak jsem si udělala čaj a svalila jsem se na postel po chvilce mě to nebavilo tak jsem poslouchala písničky na mobilu a najednou ten zvuk díky kterýmu jsem málem přišla o uši SMS od Emily jak nečekané. "Psal mi Shawn a říkal že tam bude hodně kluků tak musíme vypadat sexy ! :D" ale proč chce vypadat Emily sexy snad nechce aby Shawn, žárlil no radši to nebudu řešit nebo mi praskne hlava. Odnesla jsem hrnek do kuchyně a uviděla mamku jak vaří čínu.
"Ahoj" pozdravila mě s úsměvem
"Ahoj, táta je v práci ?" zeptala jsem se zvědavě
"Ne, jen odešel na poštu" pousmála se
"Aha, a kdy bude hotový jídlo ?" nahodila jsem hladový výraz. (btw. Hannah je žrout a to i v realitě :D)
"Asi za půl hodiny" věnovala mi pohled a pak kontrolovala jídlo
"Tak já jdu nahoru kdybys něco potřebovala" pousmála jsem se a doufala že po mě nebude chtít pomoct ale naštěstí nic sláva, vyšla jsem schody a přišla do pokoje když jsem se koukla na mobil už bylo 18:56 "tak hodně ?!" vykřikla jsem zděšeně, ale hned potom na mě mamka zavolala "Hannah večeře!" seběhla jsem schody a tvářila se jako kdyby jsem sto let nejedla, večeři jsem do sebe doslova naházela a šla se ještě koukat na tevevizi konkrétně "box" no jsem sice holka ale s Emily box milujeme a máme na to žaludky, no prostě jsme divný ale co :D. Když už mi slehlo (v žaludku :D) odešla jsem do pokoje, převlékla jsem se do pyžama a šla spát. Když jsem se probudila bylo 10:47 šla jsem se převléknout měla jsem na sobě četné kraťasy s vysokým pasem, tmavě červené tričko s nápisem GEEK, k tomu černé kanady a černý klobouk a černé silonky já vím pořád černá ale mě se líbí. Po dokončení mé módní přehlídky jsem se šla namalovat, trochu korektoru na kruhy pod očima, slabá linka a na konec řasenka. Už jsem byla hotová tak jsem se šla nasnídat a koukala jsem se na televizi až do 16:43 to už jsem si šla pro mobil, klíče a už jsem vyrazila k Emily aby jsme konečně šli na box, když jsem byla před jejím domem vytáhla jsem klíč který byl pod květináčem a vešla dovnitř.
Emily
Už bylo 17:12 když někdo otevřel dveře, myslela jsem že to byl táta ale byla to Hannah.
"Co tady děláš ? měla jsi přijít až v 17:35" zasmála jsem se
"Já vím ale doma mě to zabíjelo a taky ti musím pomoct s outfitem" pousmála se
"Když myslíš" šibalsky jsem se usmála
"Ale, ale v někom se zase probudil ďábel a nebo dračice ?" zasmála se
"Tak trochu obojí" usmála jsem se
"No musíme ti připravit oblečení ďáblice" zlomyslně se zasmála. Asi tak hodinu jsme vybírali co si mám vzít a nakonec jsme se dohodli na delším tílku s nápisem YOUNG WILD & FREE, k tomu tmavě modré kraťasy a béžové conversky.
"Tak a teď make-up" vykřikla nadšeně. přisli jsme do koupelny a já si dala korektor, linku,a řasenku zatím co mi Hannah dělala vlny žehličkou na konečcích vlasů.
"Už by jsme měli jít" řekla jsem Hannah a koukla jsem se na mobil
"Kolik je ?" zeptala se
"18:16 a máme tam být v 18:35 takže by jsme měli pohnout prdelí" zasmála jsem se
"Tak jdeme !" zakřičela a dala ruku do vzduchu jako Superman
Další konec a moc se omlouvám že to vyšlo takhle pozdě ale nemoc dá zabrat jo a mám na vás otázku, měla bych někoho dát k Hannah ? jako vždy napište komenty co si o tom myslíte a zítra zase výjde další část :D
ČTEŠ
Criminal Love
FanficEmily je čerstvě 17, má docela normální život jako neoblíbená tichá dívka ale to se změní když se svojí nejlepší kamarádkou Hannah přijde na večírek kde se seznámí s ním.... PS: Tohle je moje první story takže se vám omlouvám jestli tam budou chyby...