HAni hep insanlar birbirlerinden ayrılırken ya da birseyler onldugunda seni tanıdıgım gune lanet olsun lanet olsun diyorlar ya ben senin icin oyle demek istemiyorum. Ben senin icin seni iyiki tanımısım ne olursa olsun sen benim vazgecilmezimsim demek istiyorum. Ben yuz yuze gelince kendimi fazla anlatamıyorum ama ellime kalemimi alınca cok guzel anlatıyorum simdi kalemim elimde ve sayfalara anlatacagım tek kiside sensin. Simdi seni anltıyorum. Sen benim mutlulugumun sebebi,nese kaynagım,ben senin gozlerinde kendimi goruyorum,askımı goruyorum,onu iyiki tanımısım diyorum. Geceleri yatagıma yatıyorum ve ilk dusundugum sey sen oluyorsun. Acaba o suanda ne yapıyor,kimi dusunuyor,benim onu sevdigim gibi o da beni seviyormu? ,suanda kiminle, nerede diye dusunuyorum. Hic ama hic aklımdan cıkmıyorsun. Sana birsey oldugunda aglıyorum onun yerine bana olsaydı diyorum. Ben seni her dakika ddusundukce daha cok ozluyorum. Biliyor musun ben bu yazıyı yazarken aglıyordum sırf seni ozledigimde birbirimize soz verelim nolur bırakmayalım birbirimizi ben ilk defa birini kendimden cok seviyorum. Seni hic ama hic unutmıcam. Sen benimsin lan hep benim kalacaksın oglum. Aklımdan cıkarsan aklına geri girerim...
NEFESİMSİN BENİMSİN BİTANESİN