1.Despre el...Întâlnire...!

207 3 2
                                    

Heii. Eu sunt Ioana , o fatã destul de diferitã,ascult rock , dar totusi invãț bine la scoalã , urãsc tot ce ține de scoalã inafarã de muzicã... , iubesc muzica , sunt la corul scolii ......si veti afla de ce pot fi capabila ;) .

Era prima zi de scoala in clasa a 6 a...m am reintalnit cu colegii.....chestii chestii dar in ziua aia m am indragostit,da in clasa a 6 a m am indragostit.ce sa fac.
Avea ochii caprui , par negru si putin creț,dar nu prea :)) , era prietenul de familie (cu toate ca pana acum nu l am intalnit....in fine :D )
Tații nostrii erau cei mai buni prieteni din copilarie,in fine.
Si dupa ce ne am cunoscut mai bine (eu si el , logic) am inceput sa ne simpatizam....adica el ma placea ...eu il placeam si chestii..dupa catva timp m a intrebat daca vreau sa fiu iubita lui iar eu i am zis bineinteles ca "DA" dar....cu asta a inceput toata suferinta mea. Veti afla mult mai multe detalii pe parcurs,in fine :)). Am iesit la Mc la "prima intalnire" acolo ne am intalnit cu cea mai buna prietena a mea Delia. (Delia- cea mai buna prietena a mea de care nu maș fi despartit niciodata.si multe chestii dragute..lol...deocamdata:))....)
Ea s a indragostit de el imediat, dar a gandit ca nu poate fi cu el chiar daca nu as mai fi eu cu el .. Deoarece era my bff si nu era normal sa faca asa ceva...ma rog..
In fiecare zi ieseam cu el afara si cu prietenii mei cei mai buni : Cătălina(Cãtã), Florin , Sorin, el si mai era si Monica odata dar....ma rog... Nu ea e importanta :)).

Sa dau mai multe detalii despre el? OK...
Are ochii caprui , par negru ..mai lunguț :)) , asculta rock ca mine , are 18 ani (da are 18 ) , e la liceu (logic) , fumeaza si chiuleste des... , e genul ala de bad boy....dar pt. Mine era ceva normal...ma rog.. A da mereu uit sa i pronunț numele .. Numele lui este Alex si porecla este Dexter (Dexter il striga toata lumea) . Mda si deocamdata nu stiu ce sa mai zic despre el ... La un moment dat m a facut si pe mine sa....fumez si am facut o si inca o fac , fumez chiar si cu mama de fațã . In fine , o sa aflati voi mai multe..

---------------
Capitolul 1 este cam scurt......pt.ca nu prea am timp...acum...

Aceasta poveste este inspirata din viata colegei mele Ioana , viata ei cu suferinta inca continua.....!
Am scris o la pers. 1 pt. Ca asa am vrut ca sa mi fie mai simplu :)).

Voi posta noul capitol vinerea viitoare ( adica pe data de : 19.03.2015) Sper ca va place pana acum...pup :* ❤

Ioana's StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum