Everyone having breakfast quietly after they did nandini about to take her plate to wash it out but manik take it from her hand.
Nandini - what r u doing mani.(cobfused)
Manik - what I m doing I did my work .
Nandini - what work its my plate (try to snatch it )
Manik - I know but I also know you want to wash it out . (Snatch plate again)
Nandini - ha toh what I did wrong now
Manik - nothing but as dad told me no no instructed me that HIS DEAR DAUGHTER SHOULDN'T DO ANY SINGLE WORK . I m right dad.
Raj - yes manik nandini beta tum aj koi kam nhi karogi .
Manik - yes now gave me your plate (try to snatch it)
Nandini snatch it back - but papa I m ok please let me do. (made puppy face)
Raj - no means no aj tumhara din hai beta enjoy yourself ye kam hum kar lenge .
Nandini - par papa ap kyu ap bade ho ye kam bado ko karne nhi hote hum bache hai na sab kar lenge mana aj hamara din hai but I promise I won't stress myself aur ye hum sab roj karte hai papa please.
Raj - no means no aur kya bado ko ache nhi lagte jab beta beti nhi kar skte toh bado ko hi karna chaiye aur koi bhi kam chota ya bada nhi hota sab equal hota hai ha roj karte ho na aj rest kar lo aur tumhe sabse zyda need hai rest ki ab tumhare pas ham sab ki princess jo hai.