Eräänä päivänä Minulle iski kova jano, ja päätin juoda vettä, mutta vesi maistui todella ruosteiselta, jonka takia tuumin ottaa jotain muuta, jääkaapista ei kumminkaan löytynyt muuta kuin Suomiviinaa. Lähimpään kauppaan oli yli 19km matkaa, ja olin yksin kotona. Minä maistoin viinaa, mutta se ei ollut kovin hyvää. Minä silti pyrin juomaan koko pullon, mutta pyörryin viiden hörpyn jälkeen. Heräsin seuraavana aamuna ja Minulle oli soitettu 18 kertaa kohteesta Aa äiti, ja saman verran kohteesta Aa iskä, minä en kumminkaan saanut heitä kiinni. Olen kumminkin 15 vuotias nuori joka sitten päätti viettää koko loppu viikon tyhjässä kämpässä alkoholin parissa, mutta tällä kertaa kutsuin mukaan pari kaveria. Tietenkin parin tunnin jälkeen talo oli täynnä täysikäisiä miehiä jotka oli pystyttäneet bileet talooni. Olin sen verran humalassa että en osannut asialle mitään tehdä, joten päivät meni siivotessa, yöt juhliessa. Viimeisenä iltana vanhemmat oli matkalla kotiin. Muistin asian ja hätistin talon tyhjäksi, kaveri jäi kumminkin auttamaan vaikka oli rankka ilta takana. Vanhemmat saapui juuri kun kaveri oli lähdössä mutta tuommoinen heitä ei haitannut, vanhemmat olivat ihmeissään, "Minne meidän alkoholijuomat on kadonnut?" He kyselivät.
Vastasin "voin selittää" ja tietenkin kerrottuani he olivat suutuksissaan. "Ole hyvä ja mene huoneeseesi!!" Isä käski. Menin ja tulin vasta seuraavana päivänä keskipäivällä pois. Silloin vanhempani sanoivat "Mene pakkaamaan kaimasi!" Menim pakkaamaan kaiken arvokkaan ja tärkeän. Vanhemmat ojensi minulle 10 000€ ja sanoivat että pärjäile. Jätin koulun kesken ja lähdin etsimään halpaa asuntoa. Asunto löytyi Savonlinnan keskustassa yksiö ja 300€ kuukausi vuokra. Etsin töitä ja sain niitä torilta. Rahaa ei kumminkaan jäänyt ylimääräiseksi, joten päätin etsiä työpaikan jossa tienaisin enemmän rahaa. Olin unohtanut juomisen kokonaan.Eräänä päivänä tapasin pojan joka oli todella komea ja hauska, hän antoi minulle hänen numeronsa ja monen kuukauden keskustelun jälkeen aloin seurustelemaan hänen kanssaan. Hän on 17-vuotias töissä käyvä nuori ja asuu myös omillaan.
Päätimme poikaystäväni kanssa muuttaa yhteen ja nyt ollaan asuttu yhdessä jo noi 7 kuukautta. Tällaista elämäni on: töitä, töitä, vapaa, töitä, töitä, loma. 5.7 alkoi lomani, eli eilen, ja tänään alkoi minun poikaystäväni loma. Päätimme lähteä yhdessä kotibileisiin juomaan, kun kerrankin rahaa oli tuhlattavaksi. Lähdettiin kävelemään kohti kaverin asuntoa, jotta bileet voisi alkaa. Bileet meni hyvin, kunnes kytät sai tietää bileistä ja kaikki lähtivät juoksemaan. Onneksi kukaan ei jäänyt kiinni ja jatkot olikin sitten meidän luona. Seuraavana aamuna oli sotkua täynnä koko kämppä. Ei voi muuta sanoa kun että huh, edellisenä päivänä oli alkanut loma ja jo nyt on tällainen meno. Päätin vetää vielä yhden illan ja se olisi siinä, mutta ei se tainnut olla siinä, koko loma meni ryypätessä ja ensimmäisenä työpäivänä oltiin krapulassa. Onneks taisi työ päiviä olla 4, sitten taas vapaa.
Olin todella koukussa alkoholiin vielä kuukausi sitten, mutta nyt olen pitänyt juomisesta kuukauden taukoa. Hevoset on taas tullut takaisin elämääni ja olen ruvennut ratsastamaan 4 vuoden tauon jälkeen. Voisin jopa väittää, olen päässyt alkoholista eroon. Poikaystävänikin on! Ja hän on ruvennut harrastamaan lätkää. Vapaa-aika menee siis lätkä otteluissa, ja esteratsastus tunneilla. Loppuaika meneekin sitten töissä.
13.8 poikaystäväni heräsi ja kysyi "Haluatko tänään tulla katsomaan peliäni?" Vastasin "Muuten tulisin, mutta minulla on ratsastustunti" Ei minulla ole aikaa peleissä käymiseen, vaikka ennen aikaa oli tuhlattavaksi. Jännä ajatella, että vielä vuosi sitten asuin kotona ja kävin koulua, vapaa aikani vietin sängyssäni. Olisi kiva tietää mitä vanhemmilleni kuuluu, mutta toisaalta ei minua kiinnosta enää. Kisahevoseni nimi on Taika. Hänen kanssa on kiva touhuta ja antaa mennä. Minulla oli eilen vapaa ratsastuksesta ja töistä, joten ajattelin pitkästä aikaa vain levätä. Se oli todella hyvä ajatus koska nyt jaksan taas paljon paremmin töissä! Minulla oli tänään vapaa, joten kysyin kavereiltani, mitä tehdään. Silloin he vastasivat, "Mennäänkö juomaan?" Vastasin "En juo enää, mutta tehdäänkö jotain muuta?" He järkyttyivät, mutta päädyttiin sitten shoppailemaan. Olin tehnyt kahden viikon rankan työputken, joten ajattelin että voisin pitää loman. Tämä ei käynyt työnantajalle joten tein sitten pari viikkoa lisää, ilman vapaapäiviä tai lomaa, muttei vieläkään käynyt, joten päätin irtisanoutua. Seuraavana oli mielessä vain raha. Etsin töitä ja sitten sain kebab pitseriasta töitä. Palkka oli hyvin korkea. Teitä varmaankin mietityttää, olenko sukuuni yhteydessä? En ole! Mutta se ei minua haittaa, ystävät ja poikaystävä korjaa kaiken.
ESTÁS LEYENDO
Sannin päiväkirja
De TodoSannin päiväkirja! Varoitus: Mun hullu serkku (ei pahalla Milja) kirjotti tän!