Kardeşim.

53 0 0
                                    

(Bi önce ki bölümün devamı değildir.)
3 aydır biriyle çooooook yakın arkadaşım. Pardon Arkadaştım. O beni sevgilisi yüzünden satana kadar. Çok seviyordum ibneyi ama işte pislik. Şeytan diyor git kızı döv. Ama işte. Kızın arkasında Şerife var aq. Şerife kankam olmasa belki dalardım. Neyse off depresyona girdim amk. Çocuğu ne zaman görsem vuruyordum. Ben şimdi kime vurucam? Kim bana katlanacak.? Öfff be.! O kız hiç girmeseydi Doraemon'umun hayatına böyle olmayacaktı. Daha o kızla tanışmadan önce söz vermiştik birbirimize.
-("Hiç bir erkek ve ya kız aramıza girmeyecek. Biz birbirimizi Sevgilimiz olsa bile ondan daha çok severiz.")

Demiştik. Yalancıııııı.! Çok seviyorum lan. Of kız Doraemon'umun facesine girip bana mesaj atıyor gelde sinirlenme. Tabiii Doraemon sürekli o kızı benden üstün tutuyor.
-Cansel'im de Cansel'im.
Bende ki de sabır ama. Dün işte okul çıkışı konuştuk. Bana ("kanka") dedi. Bende ("Ne kankasi be. Sen benim kankam değilsin") dedim. Bana ne dedi biliyor musunuz :'( ("Hadi o zaman Uzaaaaaa") dedi. Ya bana uza dedi. :'( ben bunun arkasında kalır mıyım? Tabiki hayır. Öyle bi tokat atmışım. Of of fenaa. Neyse döndüm gidiyorum bana vurdu. Hıyarrrrrrrrrrr!! Sonra o gitti. Aleyna ya sarıldım. Ağladım amk. Gururuma yediremedim onunla küsmeyi. Of be kız gibi trip atıyor. Deli etti beni. Akıl hastası olucam. Bi insan kardeşine sevgilisini değişemez. Değişirse KARDEŞİ değildir.!!!
BEN DORAEMON'UMU HER ZAMAN KARDEŞİM OLARAK GÖRDÜM. FAKAT O BENİ KARDEŞİ OLARAK GÖRMEMİŞ. İŞTE BU YÜZDEN YALNIZIZ. VE İŞTE BU YÜZDEN YENİDEN YAŞARKEN ÖLÜYORUZ. BABAMI KAYBETTİM ŞİMDİ DE DORAEMON'UMU İŞTE BU YÜZDEN HAYATIN AQ.

Yeni Kız'ın DramıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin