Chan normal bir hayat yaşıyan, normal birisi. Seungmin ise hiç bir işi olmayan, bir oyuncak. Chanın genel olarak hiç boş zamanı yok. Seungmin ise vakit geçirmek için onu alan insanları korkutur sonrada korkuttuğu kişiler onu dışarı atardı, böyle bir döngüde yaşıyor.
。 。 。
Bir gün Chan ofisten çıkarken yağmur yağmaya başlamış. Chan bu gün işe yürüyerek gelmişti ve şemsiyesi yoktu. Bu yüzden eve doğru hızlıca koşmaya başlamış. Eve doğru koşarken yolda bir oyuncak görmüş. Nedensizce, içinde oyuncağı alma isteği uyandı. Chan oyuncağı eline aldığı gibi koşmaya devam etmiş.
Eve vardıklarında Chan ıslak kıyafetlerini çamaşır makinesine koyup hızlı bir duş aldı. Temiz kiyefetler giyinip oturma odasına döndü. Koltukta sokaktan aldığı oyuncağı gördü.
CHAN: Çok ıslanmışsın senide yıkıyalım
Chan oyuncağı eline alıp banyoya gitti. Oyuncağın kiyafetlerini çıkarıp lavabonun kenarına koydu. Musluğu açıp oyuncağı yıkadı ve sonra kiyafetlerini yıkadı. Hızlıca kurumaları için saç kurutma makinesi ile oyuncağı ve kiyafetlerini kuruttu. Oyuncağa kiyafetlerini giydirip onu oturma odasına götürdü ve koltuğun koluna oturturdu. Mutfağa gidip bir bardak su içti ve oturma odasına döndü. Koltuğa oturup telefonu ile uğraşmaya başladı.
SEUNGMİN(oyuncak-iç ses): Şimdi seni korkutma zamanııı
Oyuncak yavaş yavaş kafasını telefona doğru çevirdi. Chan ona bakıp konuştu.
CHAN: Sende mi bakmak istiyorsun?
SEUNGMİN(oyuncak-iç ses): NE?!!!!?!?!!
Chan telefonu oyuncağa doğru tutup bir şeyler anlatmaya başladı. Chan yarın işi olduğunu hatırlayıp yatak odasına gitti. Alarmini kurup yatağına girdi ve üstünü örttü. Chan bir süre sonra uykusuna dalmıştı.
︙
SEUNGMİN(oyuncak-iç ses): Yine korkutmaktan bir zarar gelmez. Bu gün hiç eğlenceli değildi
Oyuncak yavaşça koltuktan indi ve Chanın odasına doğru gitti. Kapıyı tıklayıp yere uzandı. Chan kapının çalma sesi ile uyandı. Bu saatte birisinin gelemeyeceğini, yanlış duymuş olabileceğini düşündü. Chan yatağından kalkıp su içmek için mutfağa gidecekti ki kapıyı açtığında oyuncağı yerde gördü. Eğilip onu eline aldı ve yine kalktı.
CHAN: Sende mi burda uyumak istiyorsun?
Chan elinde oyuncak ile mutfağa gitti ve su içti.
SEUNGMİN(oyuncak-iç ses): HEY SEN NESİN HİÇ BİR ŞEYDEN KORKMUYORSUNN!!!
Chan suyunu içtikten sonra odaya dönüp yatağa uzandı. Oyuncağı da yanına koydu. Üstlerini örtüp oyuncağa sarıldı.
CHAN: Hmm, sana bir isim verelim. Seungmin güzel aslında. Artık adın seungmin
Chan bir süre sonra yine uykusuna dalmıştı.
SEUNGMİN(oyuncak-iç ses): Hmm... Seungmin güzel isim. Herkes bana sarışın oyuncak diyordu bıktım. Ha, ayrıca sanırım bunu korkutmakla hata yapıyorum çünkü kucağı sıcacıkk
Seungminde çok geçmeden uyumuştu.
。。。
EWT bölümler kıssa olblr çnk her bir günlerini birer bölüm olarak atcm.
İnş bitene kadar okursunuz 😪
Umrm güzeldir 😭😭😭😭
Ha birde kapaktaki foto seungminin oyuncak hali.