Chan uyandığında direk eline telefonunu alıp saate baktı. İş saatinin geçtiğini fark edince hızlıca ayağa kalktı. Chan hızlıca ayağa kalkınca oyuncak havaya sıçrayıp yere düştü.
SEUNGMİN(oyuncak-iç ses): NOLUYO?!??!!!??!!
Chan hemen iş arkadaşı changbini aradı.
CHANGBIN: Neden işe gelmedin??
CHAN: Alarmim çalmış duymamışım.
CHANGBIN: Neyseki bu gün çok iş yok. Bu gün gelme istersen.
CHAN: Pekii, görüşürüz.
Chan önce telefonunu sonrada kendisini yatağa attı. Göz ucuyla yere fırlamış olan seungmini gördüğünde uzanıp onu eline alır. Sırt üstü yatıp kollarını havaya kaldırdı ve seungmine baktı.
SEUNGMİN(oyuncak-iç ses): Ne bakıyo bu sılık
CHAN: Nedensizce çok tatlı görünüyorsun. Şirin bebek!!
Chan gülümser.
SEUNGMİN(oyuncak-iç ses): NE?!!!??!???????! Seni korkutmaya çalışırken tatlı mı oldum!! °0°
Chan seungmini yatağa bırakıp kahvaltı yapmak için mutfağa gider. Seungminin götü iki saniye yerinde durmadığından yavaşça yataktan inip mutfağa doğru gider. Tam mutfağın kapısının önünde yere uzanır. Chan yemek yaparken kapının önünde uzanan seungmini fark eder. Yanına gidip onu eline alır.
CHAN: Sende mi yemek istiyorsun. Ama sen yiyemezsin.
Chan seungmini masaya otuturur ve yemek yapmaya devam eder. Chan birden seungmine döner.
SEUNGMİN(oyuncak-iç ses): Noldu, ne bakıyo bu.
CHAN: Garip seni yatakta bıraktığıma eminim nasıl buraya geldin.
SEUNGMİN(oyuncak-iç ses): Şimdi mi fark etti salak. Ama şimdi beni evden atma. Atarsan götünü ısırırım!!
CHAN: Her neyse.
Chan yemeğini bitirdiğinde seungmin ile oturma odasına gider. Kendisini koltuğa atıp seungmini yanına bırakır ve TVden izlemek için bir şeyler açar.
SEUNGMİN(oyuncak-iç ses): Aça aça kurt belgeseli mi açtın cidden. Beni evden at daha iyi be.
Seungmin sıkıldığı için kendisini koltuktan atar. Chan seungmini fark eder.
SEUNGMİN(oyuncak-iç ses): Anam fark etti!! Hadi at beni evden.
CHAN: Kurt belgeselinden sıkılıp intihar mi ettin.
Chan gülmeye başlar.
SEUNGMİN(oyuncak-iç ses): He amk aynen. Bu niye çok saçma şeylere odaklanıp benim hareket etmeme odaklanmıyo.
CHAN: Sıkıldıysan dışarıya çıkalım o zaman.
Chan eline seungmini alıp odasına gider. Seungmini yatağa koyup dışarıya çıkmak için giyeceği kıyafetleri çıkarıp giyinmeye başlar. Seungmin kafasını chana çevirir.
SEUNGMİN(oyuncak-iç ses): YUH, BU NE KASTIR ARKADASİM. Ama çok güzel maşşşşalllahh. Göte bak kocaman. Benim götüm yok T_T
(Götün yok çünkü oyuncaksın :'))
Chan giyinmeyi bitirdiğinde aynada kendisine bakar. Saçını eliyle düzeltip seungmini eline alır ve evden çıkır.
CHAN: Dışarı çıktıkta ne yapcaz.