Г. Т. Н
Бяха минали няколко месеца. Онази вечер всички се събраха в хола, което не беше тяхното, но трябваше заради Хоби. От тогава не бяха викали приятелите си в един и същи ден, за да не са заедно всички отново.За тези месеци, Техьонг наблюдаваше постоянно Кук, когато му се отдадеше възможност. Беше му много интересна личност. Джънгкук все още гледаше малкия накриво, а той самия не разбираше защо. Нищо лошо не бе направил на по-големия.
Кук всъщност от самото начало не бе харесал Тае, защото на пръв поглед му изглеждаше като лигльото на мама. И това си беше вярно, той си беше лигльо понякога, но се сдържаше в новия си дом.
Родителите им искаха да ги накарат да си поговорят, да се опознаят. Но нищо не помагаше за сега. Бяха решили да заминат на почивка за лятото, за цял месец. Щяха да ги оставят сами, мислеха че така може да си поговорят.
Т: Трябва ли да е за толкова дълго мамо? Не мога ли да дойда с вас? - погледна миличко майка си
МТ: Тае говорим го вече от седмица, казах че искаме да се усамотим само двамата - усмихна се на сина си
БК: А през това време вие двамата - погледна двете момчета пред себе си - започнете да комуникирате един с друг. Опознайте се и ще видите, че нищо няма да изгубите - усмихна се също. - Също така и без купони, без алкохол - погледна големия - може да си викате по някой друг приятел но максимум трима. Разбрано?
Т: Да
К: Татко не съм дете вече, мога да правя каквото си искам
БК: Аз казах нещо, ти се грижиш за Техьонг докато нас ни няма, ясно?
К: Да да - извъртя очи
МТ: Миличък, оставихме ви пари, би трябвало да ви стигнат за един месец. Искам да се храните добре и да не изпускате хранения. Ясно?
Т: Да мамо
БК: Хайде момчета, ще се видим след месец
Т: Приятно изкарване - усмихна се
Родителите им заминаха на почивка и те останаха сами.
330 думи
YOU ARE READING
Stepbrother | Vkook
FanfictionДжънгкук и Техьонг са доведени братя. Тае се влюбва в хьонга си. Четете и разберете ☺︎︎ Начало♡︎:17.07.2021 Край♥︎:4.11.2021