In seara aceasta, am intrat furioasa in camera mea, trântind usa. Mi-am dus mainile la cap și m-am plimbat puțin in cerc, încercând sa ma calmez. Desi, totuși am sfarsit prin lipi de usa si a aluneca cu usurinta, in jos, pana fundul meu a atins podeaua. Imi masaj cu usurinta scalpul din dorința de a reusi sa gândesc ce sa fac si in aceasta situație...
Ca de obicei, am avut o alta cearta cu mama. In ultimul timp, ne certam la fel de des precum respiram. Încep sa cedez... Nu mai pot sa trăiesc asa... Nu, cu ea in casa...
Ughh, imi pare rau... Cu toată aceasta situație, am si uitat sa ma prezint...:
Salut, ma numesc Rachelle, am 16 ani, si am niste probleme în familie care ma seaca de energie.Locuiesc intr-un orășel mic din Luxemburg, alături de familia mea, din cele ce reies mai sus. Prin familie, vreau sa spun mama, Angeline, tata, Greg, fratele meu, Liron, unchiul Aton si matusa Laura, si fiul lor, Chriss.
Suficienta introducere, prefer sa aflați mai multe pe parcurs.
Ughh, o noua zi, o noua frustrare... Astăzi m-a prins tata fumând, împreună cu prietenul meu, Andreeas. In seara asta, după cina, au venit iarăși in camera mea sa-mi faca capul calendar in legatura cu el. Nu pot sa înțeleg de ce nu mi-ar accepta o relație... Pana la urma, am 16 ani, nu mai sunt un copil...
Dupa ce au plecat, a întrat Liron in camera, si am stat putin de vorba. Desi diferenta de varsta între noi este de doar un an și 2 luni, Liron are parte de aceeasi strictețe ca si mine, in ciuda vârstei si sexului.
Ne-am plans de mila unul altuia, în legătură cu situația noastră, si, fără a ma putea controla, am plâns iarăși in fata lui.
Stiu ca e fratele meu si nu ar trebui sa ascund asta de el, dar ma simt vulnerabilă, si nu vreau sa își facă o impresie greșită despre mine.
In ciuda cerții pe care am avut-o, ai mei nu au venit sa ma controleze daca dorm în seara aia, as aca am profitat de supărarea lor, iar Liron a ramas sa doarmă cu mine. Nu ma înțelegeți greșit, lasand la o parte faptul ca Liron nu e genul meu, nu m-as putea vedea vreodată intr-o alta ipostază decat cea de sora-frate cu el.
Desigur ca părinții nu inteleg nici măcar asta..A doua dimineață m-am trezit în bratele lui Liron, care ma tinea strâns. L-am îndepărtat ușor, fără a-l trezi deoarece aveam nevoie la toaleta. Fara sa vreau am observat niște zgârieturi pe fata lui, acoperite de niște lacrimi, semn ca se trezise cu puțin timp inaintea mea, si, plansese. M-am întristat sa-l vad asa, i-am șters lacrimile, si am fugit repede la baie.
Cand m-am întors, am venitcu un mic prosop umed, pentru a-i curata rănile de pe fata și, aparent, gat.
Eram sigura ca se va trezi în timp ce făceam asta, dar am spus ca e un mod dragut de a-l trezi si a-l trimite in camera lui, pentru a nu ne vedea ai noștri:
L: Ce n... (speriat de prosopul umed) Stai... Ce faci?
R: Incercam sa te ajut, iar te-ai bătut... Sau mai bine zis, iar ai luat bataie...
L: Nu am luat bat-... N... nu voiam sa vezi alea...
R: Poate data viitoare când le ascunzi de mine, nu ramai peste noapte în camera mea.
L: N-a fost cu intenție, sper ca nu te-am deranjat.
R: In nici un caz, nu m-ai putea deranja. Ești fratele meu pana la urma.
L: Știu, dar nu vreau sa ma vezi asa. As vrea sa-ti pot da un exemplu demn de urmat, dar... sunt un ratat...
R: N-am spus asta nuciodata, nici măcar nu mi-a trecut prin gând...
L: Sper asta (spune in timp ce se ridica în fund)
Ma saruta ușor pe frunte, imbratisandu-ma. Imi arunca o privire încurajatoare la pachetul un zâmbet puțin forțat. Cand privirile ni s-au unit, a schimbat privirea intreptand-o catre usa. Inainte s-o deschidă, a scos un:
L: M...mulțumesc!Imediat după micul dejun, Liron m-a grabit pentru a pleca la scoala.
Pe drum mi-a povestit cum s-a încurcat cu niște tipi despre care s-ar zvonii ca duc oamenii în străinătate gratis.
Mai exact, o oportunitate de neratat, având în vedere ca amwndoi voiam sa plecam de acasa cat mai repede.Sincer, am stat o vreme sa ma gandesc. Desi eram nerăbdătoare sa-mi incep adolescenta in adevăratul sens al cuvântului, aveam o oarecare presimțire ca ceva nu va merge bine.
Totodata, Liron m-a salvat din multe belele de-a lungul timpului, as aca aveam încredere sa merg pe mana lui.