As ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋɴᴇss ᴀʀʀɪᴠᴇ, ᴀ sᴍɪʀᴋ ғᴏʀᴍ ғʀᴏᴍ ᴀ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ's ʟɪᴘs ᴋɴᴏᴡɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ʜᴇ ᴡɪʟʟ ᴇɴᴊᴏʏ ᴛʜɪs ɴɪɢʜᴛ. Hᴇ ᴄᴀsᴛ ᴏғғ ᴛᴏ ғɪɴᴅ ᴏғ ʜɪs ᴘʀᴇʏ.
Pᴇᴏᴘʟᴇ ᴋɴᴇᴡ ᴀʙᴏᴜᴛ ʜɪᴍ, ᴛʜᴇʏ'ʀᴇ ᴀғʀᴀɪᴅ ᴏғ ʜɪᴍ ᴀɴᴅ ᴇᴠᴇɴ ᴛʜᴏᴜɢʜ ᴛʜᴇʏ ғɪɢʜᴛ ʙᴀᴄᴋ. Tʜᴇʏ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴋɪʟʟᴇᴅ ʙʏ ʜɪᴍ
ʏ/ɴ ᴘᴏᴠ
ɪᴍ ʜᴇʀᴇ ᴀᴛ ᴍʏ ᴄᴏɴᴅᴏᴍɪɴɪᴜᴍ, ᴡᴀɪᴛɪɴɢ ғᴏʀ ᴀ ᴍɪssɪᴏɴ ᴏʀ ᴀɴ ᴏʀᴅᴇʀ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ɢᴏɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴍʏ ᴘʟᴀɴs. Tʜᴀᴛ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴅᴇᴀᴅ ᴡʜᴇɴ ᴡᴇ ᴍᴇᴇᴛ.
ɪʟʟ ᴍᴀᴋᴇ sᴜʀᴇ ʜᴇ's ᴅᴇᴀᴅ, ʜᴇ'ʟʟ ᴘᴀʏ ғᴏʀ ᴋɪʟʟɪɴɢ ᴍʏ ᴏɴʟʏ ғᴀᴍɪʟʏ ᴡʜɪᴄʜ ɪs ᴍʏ sɪsᴛᴇʀ. Wʜɪʟᴇ sɪᴘᴘɪɴɢ ᴍʏ ᴄʜᴀᴍᴘᴀɢɴᴇ, sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴄᴀʟʟᴇᴅ ᴀʙᴅ ᴀɴsᴡᴇʀᴇᴅ ɪᴛ ɪᴍᴍᴇᴅɪᴀᴛᴇʟʏ.
"ʜᴇʟʟᴏ?"
"ʏ/ɴ, ʏᴏᴜʀ ʀᴇǫᴜᴇsᴛ ʜᴀs ʙᴇᴇɴ ᴀᴘᴘʀᴏᴠᴇᴅ. Yᴏᴜ ᴄᴀɴ ɢᴏ ᴏɴ"
ɪ sᴍɪʟᴇᴅ ᴅᴇᴠɪʟɪsʜʟʏ ᴋɴᴏᴡɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ɪ ᴄᴀɴ ɢᴇᴛ ʀᴇᴠᴇɴɢᴇ ғᴏʀ ᴍʏ sɪsᴛᴇʀ.
"ᴛʜᴇ ᴍᴀɴᴀɢᴇʀ sᴀɪᴅ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ'ʟʟ ʙᴇ ᴘᴀɪᴅ ᴀʟsᴏ sᴏ..... ᴅᴏ ᴀ ɢʀᴇᴀᴛ ᴊᴏʙ"
"ɪ ᴋɴᴏᴡ ᴡᴏɴᴡᴏᴏ, ᴊᴜsᴛ sᴇɴᴅ ᴍᴇ sᴏᴍᴇ ᴛʜɪɴɢs ʜᴇʀᴇ ᴀɴᴅ ɪᴍ ʀᴇᴀᴅʏ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ʜᴜɴᴛ."
"ɪ ᴛᴏʟᴅ ʏᴏᴜ ɴᴏᴛ ᴛᴏ ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ʙʏ ᴍʏ ɴᴀᴍᴇ ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ sᴛɪʟʟ ɪɴsɪsᴛᴇᴅ. Yᴏᴜ ʟɪʟ' ɢɪʀʟ"
"ɪᴍ ɴᴏᴛ ᴀ ʟɪʟ' ɢɪʀʟ ᴀɴʏᴍᴏʀᴇ ᴡᴏɴᴡᴏᴏ...ʜʏᴜɴɢ. ɪ ᴄᴀɴ ᴛᴀᴋᴇ ᴄᴀʀᴇ ᴏғ ᴍʏsᴇʟғ"
"ᴡᴇʟʟ, ʏᴏᴜ sʜᴏᴜʟᴅ. Yᴏᴜ ᴡᴏᴜʟᴅɴᴛ ᴡᴀɴᴛ ʏᴏᴜʀ sɪsᴛᴇʀ ʙᴇ ᴜᴘsᴇᴛ ɪғ sʜᴇ sᴇᴇ's ʏᴏᴜ ɪɴ ʜᴇᴀᴠᴇɴ ᴇᴀʀʟʏ"
ɪ ʜᴇᴀʀᴅ ʜɪᴍ ᴄʜᴜᴄᴋʟᴇ,
"ᴘғғᴛ. ᴊᴜsᴛ sʜᴜᴛ ᴜᴘ, ᴡɪʟʟ ʏᴀʜ? Iᴍ ǫᴜɪᴛᴇ ʙᴜsʏ ɢᴇᴛᴛɪɴɢ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴇᴅ ғᴏʀ ᴍʏ ᴀᴛᴛᴀᴄᴋ"
"ʏᴏᴜ ᴅᴏɴᴛ ɴᴇᴇᴅ ᴀɴʏ ʜᴇʟᴘ?"
ɪ sᴍɪʀᴋᴇᴅ ʜᴇᴀʀɪɴɢ ʜɪᴍ.
"ʟɪᴋᴇ ᴡʜᴇɴ ᴅɪᴅ ɪ ᴀsᴋ ғᴏʀ ʏᴏᴜʀ ʜᴇʟᴘ, ʜʏᴜɴɢ. Yᴏᴜ ᴅᴇғɪɴɪᴛᴇʟʏ ᴡᴏᴜʟᴅɴᴛ ʜᴇʟᴘ ᴍᴇ ᴡɪᴛʜ ᴍʏ ᴍɪssɪᴏɴ. Dᴇғɪɴɪᴛᴇʟʏ"
"ɪs ᴛʜᴀᴛ ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ʏᴏᴜʀ sɪsᴛᴇʀ's ʜᴜsʙᴀɴᴅ?. Iᴍ ᴀɴ ᴀssᴀssɪɴ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜʀ sɪsᴛᴇʀ ɪs ᴀʟsᴏ ᴏɴᴇ sᴏ ᴡʜʏ, ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ᴜɴᴅᴇʀᴇsᴛɪᴍᴀᴛɪɴɢ ᴍᴇ?"
ɪ ʟᴀᴜɢʜᴇᴅ sᴏғᴛʟʏ.
"ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟʟʏ ʙᴜᴛ, ᴜɴɴɪᴇ ᴅᴏɴᴛ ᴡᴀɴᴛ ʏᴏᴜ ᴛᴏ ғɪɢʜᴛ ᴀɴʏᴍᴏʀᴇ. ɪ ᴅᴏɴᴛ ᴡᴀɴɴᴀ ʟᴇᴛ ʏᴏᴜ ᴄᴏᴍᴇ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ."
"ɪғ ᴛʜᴀᴛs ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛʜᴇɴ. Iʟʟ ᴊᴜsᴛ ᴡɪsʜ ʏᴏᴜ ɢᴏᴏᴅʟᴜᴄᴋ."
"ʏᴏᴜ ᴅᴏɴᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏᴏ, ʙᴜᴛ ᴛʜᴀɴᴋs"
ɪ sᴀɪᴅ ᴀs ɪ ɢᴇᴛ ᴍʏ ɢᴜɴ ᴀɴᴅ ᴅʀᴇssᴇᴅ ᴜᴘ.
"ɢᴏɴɴᴀ ɢᴏ, ᴡᴏɴᴡᴏᴏ. Iʟʟ ᴄᴀʟʟ ʏᴏᴜ ɪғ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ʙᴀᴅ ʜᴀᴘᴘᴇɴs"
"ᴄᴏᴘʏ."
ᴛʜᴇ ʟᴀsᴛ ᴛʜɪɴɢ ʜᴇ sᴀɪᴅ ʙᴇғᴏʀᴇ ʜᴇ ʜᴜɴɢ ᴜᴘ.
ɪ ɪᴍᴍᴇᴅɪᴀᴛᴇʟʏ ɢᴏᴛ ᴍʏ ᴄᴀʀ ᴋᴇʏs ᴀɴᴅ ɢᴏᴇs ᴏɴ ᴡɪᴛʜ ᴍʏ ᴍɪssɪᴏɴ.
•´'•´'•´'•´'•´'•´'•´'•´'•´'•´'•
JUN'S POV
ɪᴛ ᴡᴀs 9:00 ᴘᴍ, ɪ ᴡᴏᴋᴇ ᴜᴘ ᴀɴᴅ sᴛʀᴇᴛᴄʜᴇᴅ ᴍʏsᴇʟғ ᴜᴘ. Gᴇᴛᴛɪɴɢ ʀᴇᴀᴅʏ ғᴏʀ ᴀ ʜᴜᴍᴀɴ ғᴇᴀsᴛ ᴀs ᴜsᴜᴀʟ. Bᴜᴛ ɪ ғᴇʟᴛ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴡᴇɪʀᴅ ᴛᴏɴɪɢʜᴛ ᴀɴᴅ ɪ ᴅᴏɴᴛ ᴋɴᴏᴡ ᴍᴀʏʙᴇ ɪᴍ ʜᴀʟʟᴜᴄɪɴᴀᴛɪɴɢ ᴏʀ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ
ɪ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ᴅɪsɢᴜɪsᴇᴅ ᴍʏsᴇʟғ ᴀs ᴀɴ ᴏʀᴅɪɴᴀʀʏ ᴄɪᴛɪᴢᴇɴ. ᴀs ɪ ᴡᴀʟᴋ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄɪᴛʏ, ɪ sᴀᴡ sᴏᴍᴇ ɢɪʀʟs ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴍᴇ. I sᴍɪʀᴋᴇᴅ ᴋɴᴏᴡɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ɪ ғᴏᴜɴᴅ ᴍʏ ᴘʀᴇʏ.
ɪ ᴍᴀᴅᴇ ᴛʜᴇᴍ ɢᴏ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ ɪɴ ᴀɴ ᴅᴀʀᴋ ᴀʟʟᴇʏ ᴀɴᴅ ᴀғᴛᴇʀ ᴛʜᴀᴛ, ɪ sᴜᴄᴋᴇᴅ ᴛʜᴇɪʀ ʙʟᴏᴏᴅ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴀɴʏᴏɴᴇ ɴᴏᴛɪᴄɪɴɢ ᴍᴇ. Bᴜᴛ.....
"ʏᴏᴜ ᴅᴏɴᴇ?"
ɪ ʜᴇᴀʀᴅ ᴀ ᴠᴏɪᴄᴇ ғʀᴏᴍ sᴏᴍᴇᴡʜᴇʀᴇ. I ɢᴏᴛ ᴘɪssᴇᴅ ᴋɴᴏᴡɪɴɢ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ɴᴏᴡ ᴋɴᴇᴡ ᴍᴇ.
"ᴡʜᴏ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ?"
I ʜᴇᴀʀᴅ ᴛʜᴀᴛ ᴘᴇʀsᴏɴ ʟᴀᴜɢʜ.
"ʏᴏᴜ'ʟʟ ᴋɴᴏᴡ ᴡʜᴏ ɪ ᴀᴍ sᴏᴏɴ. Bᴜᴛ ɴᴏᴛ ғᴏʀ ɴᴏᴡ."
ɪ ᴋᴇᴘᴛ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ᴀᴛ ᴍʏ sɪᴅᴇ ʙᴜᴛ ɴᴏ ᴏɴᴇ ɪs ᴛʜᴇʀᴇ ᴀɴᴅ ɪ ғᴇʟᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇʀᴇ ᴡᴀs ɴᴏ ᴏɴᴇ ɪɴ ᴍʏ ᴘʟᴀᴄᴇ.
"sʜ*ᴛ."
I sᴀᴡ ᴛʜᴇ sᴜɴ ᴄᴏᴍɪɴɢ ᴜᴘ, sᴏ ɪ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ɢᴏᴇs ᴛᴏ ᴍʏ ʜᴏᴍᴇ ᴀɴᴅ ʜɪᴅᴇ. F*ᴄᴋ ᴛʜᴀᴛ ᴘᴇʀsᴏɴ. Iᴛ ʀᴜɪɴᴇᴅ ᴍʏ ᴘʟᴀɴs ғᴏʀ ᴛᴏɴɪɢʜᴛ ᴀɴᴅ ɪ ᴏɴʟʏ sᴜᴄᴋᴇᴅ ғᴏᴜʀ ɢɪʀʟs ʙʟᴏᴏᴅ.
ɪ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ғɪɴᴅ ᴡʜᴏ ɪs ɪᴛ ᴀɴᴅ ᴄᴀᴘᴛᴜʀᴇ ɪᴛ ᴀʟɪᴠᴇ ᴏʀ ᴅᴇᴀᴅ.
YOU ARE READING
Mᴇᴇᴛɪɴɢ ᴀ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ
Vampireᴀ sᴇᴠᴇɴᴛᴇᴇɴ ᴍᴇᴍʙᴇʀ ᴏɴᴇsʜᴏᴛ ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜɪs ᴍᴇᴍʙᴇʀ ɪs ᴀ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ᴀᴛᴛᴀᴄᴋɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴠɪʟʟᴀɢᴇ, ʜᴇ ᴍᴇᴛ ᴀ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ʜᴜɴᴛᴇʀ ɴᴀᴍᴇᴅ ʏ/ɴ ᴀɴᴅ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀᴇᴅ ʜɪs ᴘᴀsᴛ. ᴡʜᴇʀᴇ ʜᴇ ʟᴏᴠᴇᴅ ᴀ ɢɪʀʟ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ɴᴀᴍᴇ ᴀs ʜᴇʀ ʙᴜᴛ ᴅɪᴇᴅ ᴅᴜᴇ ᴛᴏ ᴀɴ ɪʟʟɴᴇss. ᴡɪʟʟ ʜᴇ sᴛᴏᴘ ᴛʜᴇ ᴜʀɢᴇ ᴏғ ᴀᴛᴛᴀᴄᴋɪɴɢ ʜᴜᴍ...