Hej.. eller kan man äns säga så? aja Hej iallafall jag heter Octivia och är 15 år fyller 16 den 12/6 exakt på skolavslutningen som är om ungefär 2 månader.. suck kan den inte vara nu istället? tillbacka på spåret :) jag är rikemans barn jag är uppvuxen i LA men flyttade hit förra året alltså 2014 på grund av att min pappa och mamma hade fått lite mer arbete här i Sverige, så när vi flyttade hit så tvingades jag göra slut med min pojkvän Direk , jag saknar han så mycket önskar att vi aldrig flyttade hit men men sånt är livet antar jag eller? I LA var jag populärast i skolan och var cheerleader kapten sedan 5:an ungefär, vilket jag är stolt över, och så klart hade jag massor av vänner dom närmaste var nog Vannesa, Catlyn, Sacha och Elina. Mitt utseende är jag riktigt nöjd med Långt blont/brunt hår med turkåst/ lila dip dye som jag älskar, smal och vältränad kropp, stora bröst, lagom stor rumpa, krit vita tänder och dom är typ vita för att jag tar hand om dom och bleker dom ;) ganska brun hy och får typ aldrig finnar vilket jag inte klagar på :) har en tatuering bakom mitt högra öra som är format som en fjäder, Jag har navelpercing, jag älskar pankakor men inte svenska, älskar att titta på killar som spelar fotboll det är typ min svaghet hihi :3 Just nu i skolan har jag fått ganska många nya vänner men jag passar inte riktigt in men nått som jag aldrig berättar för folk är att jag skär mig själv, vad jag kommer ihåg så har jag gjort det sedan typ 6:an tror jag , men det var en kväll då jag var på väg hem från Vanessa och jag gick igenom parken och där satt en gubbe och drak vodka eller vad det nu va men han våldtog mig där... och jag känner mig fortfarande äcklig efter alla år... jag kommer aldrig kunna förtränga den kvällen helt och hållet.. men vad Elina har sakt så har jag ungefär 300-560 är på mina armar om hon har räknat rätt..inte för att jag vet varför hon räknade dom eller varför jag berättar det för er men jaja.
YOU ARE READING
Har du tid?
Teen FictionOm du visste vad som egentligen hände hade du brytt dig eller hade du lämnat? dom som orkar bry sig och lägga sin energi på mig är guld värda! om jag bara sa det nån jävla gång... jag bara önska att jag hade nån mer än bara kompisar kan det hända...