darthstar için.
*
Hyunjin ve Jeongin, sınav senesinde olan iki sınıf arkadaşıydı. Jeongin'in en yakın arkadaşları Hyunjin'e sinir olurlardı ama her sınıfta olan tatlı sinirdi bu.
Hyunjin bilerek ukala davranır, herkesi sinir eder; herkes de onu böyle kabul ederdi. Her ders birbirlerine laf sokmakla geçerdi.
Jeongin ise bu olayların hep dışında kalmıştı. Arada bir o da Hyunjin'le dalga geçerdi ama Hyunjin'in ona verdiği tek karşılık "Bana aşık, ondan böyle davranıyor." olurdu.
Jeongin'in her kitabının köşesinde Hyunjin'in adı yazılıydı. Ya Hyunjin kendisi yazmıştı o isimleri, ya da sınıftaki kişiler Jeongin'i sinir etmek adına yazmışlardı.
Asla ciddiye aldığı bir olay değildi.
Hyunjin onun için sınıf arkadaşından başka bir şey değildi.
Ama karantina başladığında, çoğu şey değişmişti.
İlk mesajı ona Hyunjin atmış, öyle iyice yakınlaşmışlardı. Sürekli mesajlaşıyorlardı. Jeongin, hiç kimseyle böyle olmamıştı. Birisiyle mesajlaşırken hemen sıkılıp bırakırdı ama Hyunjin'le 8 saat aralıksız konuştukları bile olmuştu.
Aslında birbirlerine uyan tek bir özellikleri bile yoktu. Müzik zevkleri, tarzları, kişilikleri, arkadaş çevreleri tamamen farklıydı.
Jeongin, ne olacağını bilmiyordu. Sadece onunla konuşan, onu sürekli zor duruma sokan bu çocukla konuşmak istiyordu. Durmadan kırılsa bile bu olayların sonunu merak ediyordu.
*
hoş geldiniizzz
mari duramadı boğulmak üzere olduğu halde bir kurgu daha yayımladıbunu sever misiniz bilmiyorum ama çıktım o yola glfjdls
seviliyorsunuzzz♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
him :: hyunin
Fanfictiontexting🍃 * hyunjin egoist ukalanın biriydi. jeongin de defalarca kırılmasına rağmen hikayelerinin sonunu merak ediyordu. 220721