1. Cum a început totul

660 34 11
                                    

George pov*
   Bună, sunt George, un băiat timid, scund și daltonist, cel puțin așa spune lumea...toata lumea mă urăște, am 24 de ani si un singur prieten, de fapt nu doar prieten, e singura persoană din viață pe care o am, pe nume Karl, ne cunoaștem de la grădiniță, daca el nu ar fii fost lângă mine, eu poate acum nu mai existam... părinții mei nu mai sunt...mama a murit din cauza lui tata, și tata din cauza băuturii când aveam 14 ani, apoi m-am mutat la Karl care, la fel, și lui i-au murit părinții, dar nu ca și mie...

(Acum incepe povestea)

Autor pov(eo)*
  Mai erau două săptămâni până începea scoala, Karl era la magazin și George se uita pe telefon:

Intră Karl bombănind de fericire, sau nervi, nu știu..
Karl: GOOGGYY
George: CE S-A ÎNTÂMPLAT??
Karl: Ce făceai?
George: Vai de mine omule... păi uite, stăteam pe telefon, tu ce faci?
Karl: am venit de la magazin
George:am observat...
Karl: mă rog, aproape incepe școala, ce zici sa ne distram pe cinste până incepe? nu am chef sa stau in casă!!
George: Pai cum sa ne distrăm (George nu prea era de acord, deoarece Karl are niste idei...cum sa spun...ciudate)
Karl:ce zici sa chemăm niste vechi prieteni de ai mei? Și sa mergem în pădure sa facem niște blesteme, așa ca prietenii...
George: what-💀
Karl:Glumeam, dar ce zici, facem?
George: ok, daca tu spui, dar când?
Karl: Paaai, deja am făcut planul...mâine la 8 seara ne întâlnim la mall!
George: mâine e vineri...
Karl: ce? Credeam că e sâmbătă
George: pai îmi pare rău, trebuie să mă duc la lucru, daca nu, îmi vor tăia din salariu...
Karl: *sigh*ce sa fac?
George: nu știu, descurca-te, eu nu mă simt bine!
Karl:dar...
George: trebuia să mă întrebi
Karl:scuze...

Karl pov*
   Vai de mine, ce am făcut, pai nu am ce face, o se îmi cer iertare și o sa ii întreb dacă nu putem schimba planul pe sâmbătă

Zis și făcut

George pov*
Vai Karl, haha, in ce prostii se bagă, de aia îmi e cel mai bun prieten.

Karl dădu buzna în camera lui George

Karl: George, am rezolvat, am mutat totul pe sâmbătă!!

George: Karl, te iubesc (George spuse asta ca prieten, nimic mai mult😪)

Începură amândoi să râdă.

Au fost întrerupți de telefonul lui Karl, care suna *normal că suna, că doar nu bocea🙏*

Karl: alo, ce faci Nick (Sapnap)?

Nick: bine frate, vroiam sa vad ce faci, și să te întreb, ai nevoie de ceva anume sâmbătă, la petrecere?

Karl: a, nu, mersi, ne mai auzim

Nick: noapte bună

Karl: noapte bună

George: ce vroia Nick?

Karl: să vadă dacă avem nevoie de ceva pentru sâmbătă!

Next day*

George pov*

M-am trezit la ora 7:30, de la 8 trebuie sa fiu la muncă (George lucrează la un restaurant, spală vase :)   )

Azi am un program plin, sper să treacă repede

....

Autor pov*

George își terminase treaba, era 9 seara, doar el singur mai era în restaurant, era cam pustiu...

George simțise dintr-o dată o durere de cap, ca și cum i-ar fi pătruns ceva ascuțit in cap...și apoi leșină

Se trezește pe un pat de spital, îi vede pe Karl și le Nick ( am uitat sa precizez, și Nick era prieten cu George, dar nu un prieten atât de apropiat ca și Karl) uitandu-se la el

Karl: ce sa întâmplat, George?

George: eu...el..nu..

George pov*
   Nu puteam vorbi, parcă ceva mă strângea de gât, dar nu puteam sa exprim ceea că văzusem când, cred, că leșinasem...era un băiat, blond și înalt, cu ochii, un verde orbitor, care era într-o pădure, se uita la mine, nu știu ce s-a întâmplat, țin minte doar că a spus cu o voce groasă, dar blândă"caută-mă" apoi mi-a zâmbit și a dispărut...

era un băiat, blond și înalt, cu ochii, un verde orbitor, care era într-o pădure, se uita la mine, nu știu ce s-a întâmplat, țin minte doar că a spus cu o voce groasă, dar blândă"caută-mă" apoi mi-a zâmbit și a dispărut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Așa arăta "băiatul" pe care l-a văzut George in vis)

Nu știu de ce, cum, când s-a întâmplat asta, știu doar că după ce băiatul din ,,vis" a dispărut, eu eram într-o grădină, plina de flori, dar florile erau culori ciudate, negru și gri, apoi o lumină orbitoare m-a trezit, de fapt era lumina spitalului..

(720 de cuvine, e ok pentru inceput cred, eu vreau sa fac o poveste cu de toate, drama, tristețe, amuzament etc.
Eu sunt deschisă criticilor, deci dacă e ceva ce nu va place, sa îmi spuneți, daca va place povestea, o sa o continui, oricum o continui, și promit că nu o sa abandonez, incerc sa postez cat mai des, va mulțumesc ca ați citit, și acuze daca am greșeli...cu asta s-au strâns fix 800 de cuvinte :>   )

Grădina secretă/💙 dnf in română 💚Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum