𝒀𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒐𝒖𝒕𝒔𝒊𝒅𝒆, 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒘𝒂𝒍𝒌 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒔𝒑𝒂𝒄𝒆. 𝒀𝒐𝒖 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒘𝒂𝒍𝒌 𝒄𝒉𝒆𝒆𝒓𝒇𝒖𝒍𝒍𝒚, 𝑼𝒏𝒕𝒊𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒃𝒖𝒎𝒑𝒆𝒅 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆. (𝑨𝒏𝒅 𝒚𝒆𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒏 𝒂𝒍𝒊𝒆𝒏 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒊𝒓𝒍𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅, 𝒆𝒙𝒄𝒆𝒑𝒕 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒂 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒄𝒐𝒍𝒐𝒓) 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒏𝒂𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒊𝒕𝒚, 𝒚𝒐𝒖 𝒏𝒐𝒕𝒊𝒄𝒆𝒅 𝒂 𝒈𝒖𝒚 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒅 𝒈𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒊𝒓, 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒂𝒍𝒇 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒘𝒂𝒔 𝒓𝒐𝒃𝒐𝒕𝒊𝒄. 𝒀𝒐𝒖 𝒇𝒊𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒔𝒕𝒐𝒐𝒅 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒂𝒊𝒅 " 𝙸 𝚊𝚖 𝚜𝚘 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢, 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚋𝚞𝚖𝚙 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞" 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒕𝒐 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒂𝒘𝒂𝒚, 𝒆𝒎𝒃𝒂𝒓𝒓𝒂𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒐𝒇 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅, 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒖𝒚 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒂𝒊𝒅 "𝚗𝚘, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚞𝚕𝚝...𝙸 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚙𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐, 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚠𝚑𝚘 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞?" 𝑯𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅. 𝒀𝒐𝒖 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒆𝒅 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒂𝒊𝒅 "𝚈/𝙽..." 𝑯𝒆 𝒄𝒉𝒖𝒄𝒌𝒍𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒓𝒆𝒑𝒍𝒊𝒆𝒅, "𝚌𝚘𝚘𝚕 𝚗𝚊𝚖𝚎, 𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝙿𝚒𝚌𝚘, 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞!" 𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒍𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅, 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒊𝒕. 𝒀𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒊𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒆𝒑𝒍𝒊𝒆𝒅 "𝚠𝚊𝚒𝚝 , 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚞𝚢 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚎𝚝! 𝙽𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚘" 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒉𝒐𝒐𝒌 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚, 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒊𝒏𝒈. "𝚑𝚎𝚑, 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝𝚢..." 𝑯𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅, 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚 𝒃𝒍𝒖𝒔𝒉𝒊𝒏𝒈. 𝑨𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒆𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒈𝒐, 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓, 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒑𝒊𝒄𝒐 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒂𝒊𝒅 "𝚑𝚎𝚢 𝚞𝚑, 𝚒𝚝'𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞, 𝚋𝚞𝚝 𝙸'𝚟𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘...𝚔𝚎𝚒𝚝𝚑 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚜 𝚖𝚎" 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 "𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚒𝚏 𝙸 𝚌𝚘𝚖𝚎?" "𝚄𝚖𝚖, 𝚜𝚞𝚛𝚎" 𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅, 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒐𝒍𝒅 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒆.
ɴᴇxᴛ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ...ᴄᴏᴍɪɴɢ sᴏᴏɴ! ɪ ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ɢᴜʏs ᴇɴᴊᴏʏᴇᴅ ᴛʜɪs ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ :3