Gördüğün en güzel rüyanın devamını görmekten başka güzel bir şey var mıdır şu Dünya'da?
Başlıyım anlatmaya.
Ailemle birlikte ormanların arasında bi dağ evine gidiyoduk. Akşam oluyordu.
Eve vardığımızda annem kapıyı açtı ablam ve babam içeri girdiler ben de kapının önünde gün batışını seyrediyorum.
Manzara o kadar güzel di ki anlatamam.
Sonra buzdolabından yemek falan çıkarıyoruz ve yiyoruz.
Sonra gece oluyor ve ışıkları yakıyoruz.
Balkona gidiyorum orman, şehir ve deniz o kadar güzel bir uyum oluşturuyor ki insanın içi huzur doluyor.
Bi de her taraf sessiz...
Bunun bir rüya olduğunu biliyorum ama yine de çok mutluyum.
Sonra babam hadi artık yat diyor ve ben ışığı kapatıyom ama elimde hala telefon var.
Telefonda anime izlerken uyanıyom.
;-;
Ama ben bu rüyanın bi benzerini gördüm. Yani aynı dağ evindeyiz ama farklı şeyler yaşanıyor.
Şöyleki rüyayı görmeye başladığımda annem evi temizliyordu ama gece vakti.
Annemin temizlik sevgisi rüyamada girdi tam oldu elfjdldklsxj.
Neyse ben yatakta bir oraya bir buraya yuvarlanıyorum.
Sonra ablam geliyor birşeyler diyor ve devamını hatırlamıyorum.
Şu an bunu yazarken pikniğe gidiyorum. Ağacı falan görünce bu rüyalar aklıma geldi.
Neyse ben gidiom. Bb
Neyse