y/n'nin ağzından;
• yaz tatilinin ortaları •
kapımın çalması ile uyanmıştım, annem beni uyandırmaya gelmişti fakat uyandırmaya giden anneler gibi değildi sanki daha bir neşeliydi, merak edip ne olduğunu sordum.
+: anne ne oldu neden bu kadar mutlusun?
-: hangi liseye gitmek istediğine karar verdin mi tatlım?
+: aa, üzgünüm bugün söz düşünücem anne...
-: tamam tatlım ben çıkıyorum yemek hazır mutfakta
+: görüşürüz anne*kapı kapanır*
DOĞRU YA ACILEN LISE BAKMAM GEREKTII!!
aslında tamamen gitmek istediğim bir lise yoktu babam pro hero olduğu için bir sürü okuldan davet mektubu gelmişti, onlara bakarken gözüme UA yazan bir mektup çarptı- bir dakika NE, BU ÜNLÜ UA LİSESİ Mİİ???
hızlıca mektubu açtım ve gerçekten ua'dan geldiğini gördüm, babamın izinden gitmek istersem benim için mükemmel bir lise çünkü babam da buradan mezun olmuş!! tek sorunum vardı ua lisesi bize gerçekten çok uzaktı.. elimde mektupla aşağıya indim masaya oturup telefonumu aldım ardından annemi aradım.+: anne sanırım hangi liseye gitmek istediğime karar verdim...
-: çok güzel tatlım ben 1-2 saate evde olucam o zaman konuşuruz
+: pekiiua lisesinden bana davet mektubunun geleceğini hiç tahmin etmiyordum, babam sayesinde avantajım vardı. hızlıca yemek yemeğe başladım bu sırada da telefonumdan iyi olan liselere baktım. ne olmak istediğime karar veremiyordum babamın izinden gitmek güzel olurdu, insanların güvendiği bir kahraman olmak ama annemin izinden gitmek de güzel olurdu. annem gibi bir şirkette çalışmak da isterdim babam gibi bir hero olmak da, sanırım annem ve babamla birlikte bunu düşünmeliyiz. ben bunları düşünürken yemeğim bitmişti bile, hızlıca tabakları lavanonun içine koyup yukarı çıktım. yatağıma yattım ve uyuya kalmışım, uyandığımda alt kata indim ve annemlerin yanına oturdum. babam bana döndü ve hangi liseye gitmek istediğimi sordu ağzımdan hemen ua çıkmıştı, annem mutlu olarak bana baktı ve "demek babanın izinden gideceksin, mükemmel bir kahraman olabilirsin tatlım." dedi. babam da aynı şekilde gülümseyip "seni destekleyeceğiz." dedi, bu tavırları beni çok mutlu etmişti.
[bu olayı uzatmadan birkaç gün geçirmek istedim]
•1 hafta sonra•
babamla ua yakınlarında bir ev tutmuştuk, ailemdem uzaklaşacağım ve yalnız kalacağım için mutsuzdum ve birden babam konuşmaya başladı:
-: ev çok büyük değil mi?
+: hmm evet ve yalnız kalıcam..
-: hmm, ev arkadaşı ister misin?
+: he cidden mi??
-: evet, ev arkadaşı olmak istemezsen soylersin. numarasi bu +81******EVETT BOLUM BU KADARR NOKTALAMA ISARETLERINDE YALNISIM VAR LUTFEN TAKMAYINN!! YILLAR SONRA KITAP YAZIYORUM COK UTANIYORUM YANLISLARIM VARSA SOYLEYIN DUZELTEYIM<33 SIZCE EV ARKADASI KIM OLACAKK?? AKLIMDA BIR KISI VAR ONERMEK ISTEDIGINIZ BIRI VARSA YAPABILIRIM!! VEE UNUTMADAN KITABA BASLAMA TARIHINIZI YAZINN
400 kelime<33