Like Yin Yang ( pt 2)

13 2 8
                                    

Г. Т. Н. Намджун.

Събудих се беше два часът след обед. Спал съм през цялото това време? Обърнах се към мама ръката ѝ висеше от креватът. Стреснах се.

Аз:Мамо? Мамо събуди се.

Започнах да я побутвам. Не,това не може да е краят,няма начин.

Аз:Мамо,моля те събуди се,виж започнах работа,ще изплатим кредитите ще вземем сестра ми. Моля те само не ме оставяй.

Вече е късно..

Аз:НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ.

Г. Т. Н . Хриси

Прибирах се от училище днес ни освободиха по рано. Минавах си както винаги по обичайният път. Чух викове от една от къщите. Стори ми се ,че гласът ми е познат.

Реших да вляза. На долният етаж нямаше никой. Чуваха се викове и плач от горният етаж. Реших да се кача. Къщата не беше на заможно семейство но беше уютно. Влязох в стаята от която се чуваха виковете.
Това беше чистачът Намджун държеше жена прегръщаше я и плачеше. Това е майка му. Дано не е това което си мисля......

Аз:Н..Намджун?

Намджун:Няма я. Мама я няма ,за бога,замина си.

Аз:Какво говориш?

Стреснах се и звъннах на сто и дванайсет.

След около десет минути вече установиха час на смъртта. Намджун беше съсипан. Не пускаше докторите. Искаше да ѝ помогнат.

Аз:Намджун... Хей Намджун погледни ме в очите , искам да се успокоиш. Приеми го..... Не искам да го казвам но нея я няма.

Казах Хващайки го за лицето за да погледне към мен. Той ме тикна силно,почти паднах.

Намджун:Какво ли разбираш ти? Как искаш да приема ще мама я няма как? На теб ти е лесно. Семейството ти е с теб здрави сте ,позволявате си всичко. Защо си тук ? За да ми се подиграваш ли? ТРЪГВАЙ СИ МАМКА МУ СТАРА,ИЗЧЕЗНИ ОТ ТУК.

Изрита ме толкова силно,че паднах пред вратата му. Разбирам трудно е да загубиш родител ,но не трябва да се държи така с мен. Станах изтупах се и си тръгнах.
Веднага щом влязох видях много хора. Това не ми харесва изобщо. Какво по дяволите се случва?

Аз:Мамо?

Мама:Няма я*каза поклащайки глава с насълзени очи*

Аз:Не. Какво говориш? Кой го няма? ГОВОРИ.

Развиках се но тя само мълчеше. Качих се горе в стаята на леля... Беше покрита с бял чаршаф. Не може да бъде. Зави ми се свят ,щях да падна но се хванах за вратата. Това е невъзможно.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 29, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Like Yin YangWhere stories live. Discover now