Omegaverse nedir?
Sonunda verse var dikkat ettin mi? Omegaverse aslında kurgusal bir evren.Öyleki erkeklerde hamile kalabiliyor.Temelde üç gruba ayrılır.Alpha(Alfa),Beta ve Omega.Belirtmden edemeyeceğim eğer bu tarz kitaplar okuyorsan kendini smuta hazırla:)
Feromen Nedir?
Feromen vücut dışına salgılanan salgı/hormon anlamına gelir.Duygu değişimlerine göre değişiklik gösterir.Eşlerini kendilerine çekmek içinde kullanılır.Her kurt türünün kendine ait feromenleri vardır.Kurtlar feromen salgıladıklarında gözlerinin rengi türüne göre değişir.
Mühürlenmek Nedir?
Baskın olan türün pasif olanın sol boynundaki şah damarına dişleriyle uyguladığı baskıdır.Burda kurtlar eşlerinin boynuna sivrileşmiş dişlerini iyice derine geçirirler ve bir süre onların kanını emerler.Ne kadar süre emmeleri gerektiğini kendileri bilirler zaten.
Ayrıca genel olarak pasif olanın aktif tarafı mühürleme olayı çok gözükmesede iki tarafında karşılıklı olarak birbirlerine mühürlemesi gibi durumlar vardır.Alpha(Alfa)
-Baskın bir türdür.Bulundukları yerde liderlik etmeye ,kendisinden güçsüz olan türlere emir vermeye eğilimlidirler.Alfa sesleri işi daha da kolaylaştırır.
-Genel olarak omegalarla eşleşirler ancak betalarla da eşleşen vardır.
-Feromen salgıladıklarında gözleri kırmızı olur.
-Kokuları sert,odunsudur.
Beta
-Ne çok zayıf,ne de çok güçlüdürler.Alfaların emirlerine uymak zorunda kalsalar da onlarda omegalara emir verebilir.
-Hem betayla hem de omegayla eşleşebilirler.
-Doğurganlık olayı değişkenlik gösterir.Alfayla eşleşmişse beta,omegayla eşleşmişse Omega,kendi türüyle eşleşmişse pasif olan doğurur.
-Feromen salgıladıklarında gözleri sarı olur.
-Kokuları çimen ve toprak gibi doğal kokulardır.
Omega
-Üstteki iki türe göre en güçsüz olanıdır.Emir veremezler.
-Genel olarak kendilerinden daha güçlü kişilerle eşleşmeyi tercih ettikleri için alfalarla eşleşirler ancak betalarla da eşleşen vardır.Kendi türleriyle eşleşmeleri neredeyse 0'dır.
-Her zaman doğuran taraftır.
-Feromen salgıladıklarında gözleri mavi olur.
-Kokuları zarif ve şekerlidir.
Anlamadığınız bir yer varsa yorumlarda sorabilirsiniz.Bu benim ilk ficim.Hatam varsa mazur görün.Sürekli okuyan taraftım ve dedim ki neden olmasın.Bende yazayım fena mı olur dedim ve yazmaya başladım.Diğer bölümde görüşürüz bebekler
💜💜Saranghee💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadakatsiz-Kookmin
Werewolf+18, smut bulunmaktadır. jungkook'un yaşadığı yerde herkesin 13 yaşında omegası seçilirdi.Jeon jungkooka ise 11 yaşındaki tombul,kısa boylu,hafif koyu tenli park Jimin seçilmişti.Jungkook jimin'i beğenmediği için şehire kaçmıştı.Orda başka omegalar...