14

161 23 1
                                    

Uyandığım an ilk Mark'ı kontrol etmeye gittim.Uykulu gözlerle ona baktığımda telefonuyla ilgileniyordu.Beni fark ettiğinde "Günaydın." diyip yanına gelmem için işaret etti.

Yanına oturdum.Insagramda benim hesabımı stalkladığını gördüm.Halbuki yanındaydım.

İçimde Mark'a sarılma isteği vardı ben de daha fazla bekleyemedim sarıldım.O da bana sarılabildiği kadar sarıldı.Çok tatlı biri gerçekten kalp kusuyorum.

"Ben şimdi kahvaltı hazırlamaya gidiyorum.Ne yemek istersin?" Biraz düşündükten sonra "Açıkçası ben kahvaltıyı çok geçiştiriyorum ama madem sen varsın o zaman pancake yapabilir misin?" Hah şanslıyım ki yapabileceğim bir şey söyledi. "Tabi ki yaparım." dedim ve yapmaya koyuldum."

Şarkı söyleme eşliğinde pankekleri pişiriyordum.En sonunda hepsini bir tabağa koydum.Çikolata ve kremayı da koydum.İşte şimdi mükemmel oldu.

Şimdi sırada Mark'ı getirmek vardı.Tekerlekli sandalye vardı bizde.Jisung'un ayağı kırılmıştı o zaman almıştık.Ondan aldım Mark kullansın diye.Tekerli sandalyeye oturttum ve mutfağa doğru sürmeye başladım.

Mark'ın gözleri parlıyordu adeta.Bana bakarak "Çok uzun zamandan sonra ilk defa pankek yiyebilicem.Teşekkür ederim."diyip yanağımdan öptü.

Yemeği büyük bir iştahla yiyordu.Cidden ne zamandan beri pankek yemiyordu?

"Mark en son ne zaman pankek yedin?"

"Yani 1 yıl..ya da daha uzun olabilir."

"Niye yapmıyorsun?"

"Yapamıyorum çünkü."

Şimdi anlaşıldı nedeni."Bir daha istediğin bir şey olursa bana söyle.Böyle geçiştirerek olmaz."O da onaylar bir biçimde başını salladı.

En sonunda yemeği bitirdik.Ben de mutfağı topladım.Mark'ın yanına gittim.

"Sesin..."

"Ne oldu sesime?"

"Sesin mükemmel 1 gün full şarkı söyle sıkılmadan dinlerim niye bana hiç bundan bahsetmedin?"

"Aslında bahsetmiştim ama dalga geçtin."dedim göz devirerek.

"Şaka amaçlı söylemişimdir.Bizim acilen cover yapmamız lazım beraber.

Mark çok güzel gitar çalabiliyordu.Bence cover yapsak gerçekten güzel olurdu.

"Hangi şarkıyla?"

"Billionare?"

Şarkıyı mırıldanmaya başladım biliyordum biraz."

"Bence güzel seçenek."

"Ben de beğendim bir gün yapalım cover."

"Belki patlar."

Bir an düşündüm güzel olurdu sonra cover kanalı açabilir ve büyük yerlere gelebilirdik.Tabi sadece hayal.

"Bizi destekleyen bir sürü insan oluyormuş."

"Çok güzel olurdu."

Love-hate arıyor...

"Haechan sana efsane bir haberim var."

"Ne haberi?"

"Chenle,Mark'a aldığın hediyeyi kırdı."

"NEEEEE?"

"Evet inanmazsan gelde bak."

"Tamam tamam sıçtım ağzına."

"Ne olmuş?"diye sordu Mark meraklı bir şekilde bana bakarak.

"Evde yine olaylar olmuş gitmem lazım yarın gelicem tamam mı?"

"Tamam."

"Seni seviyorum çokça öptüm görüşürüz."

Sarılıp çıktım.Anahtar ve telefonu da aldım tabi ki.Şimdi ağzına sıçıcam Chenle bittin oğlum sen.

------------------------------------
Bu aralar soft yazmaya başladım nerde o absürtlük
diğer bölümlerde🤭

Love-hate (yuta)

Sewiliyorsunuz ✨

Beni artık etiketleme/MarkhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin